Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VSA, Stroom valt uit...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: VSA, Stroom valt uit...

Als er al zoveel fout gaat, kun je misschien beter een elektricien bellen. Vertel hem dat je een lantaarnpaal aan het monteren bent in de tuin ofzo. Die werken precies hetzelfde. Zonder aarde werken, verlengkabels naar je vsa trekken.. Ik zou het knap vinden als je je huis niet af weet te branden. Je speelt met je leven, en mogelijk dat van anderen. Daar kan ik niet zo goed tegen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

ik zou die aarde draad van je kap uit de vsa trekken (zonder spaninning op de vsa natuurlijk, stekker er uit). dan zal er waarschijnlijk geen spanning meer op staan

zou niet met een kap met spanning blijven zitten, dat klopt niet met wat het zou moeten doen.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

optimaal is het niet met een verlengsnoer maar kan wel denk als noodoplossing (als het een goede is) met een 250 watt, maar wel uitrollen anders gaat ie de magneet / spoel uithangen met als resultaat hitte en kortsluiting.

uiteraard moet je wel alles goed aansluiten of laten aansluiten, er is vast wel iemand in je omgeving die de basis in huis heeft.

en verlies inderdaad de veiligheid en dat van anderen niet uit het oog
      Last edited by Hortuz; 25 June 2013, 20:19.
      sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

Comment

Ik zou gewoon plug and grow aanschaffen. Dan maar 2 lampen ophangen. Er kan in ieder geval niets fout gaan in het aansluiten
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Goede vriend van me is electricien, heb hem hulp gevraagd. Volgens hem kan ik gewoon een verlengkabel gebruiken?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ik denk dat je wat overdrijft. Ik vraag hier toch om hulp? Ik ga echt niet vanalles zitten proberen op me eentje hoor.... Daarom dat ik het hier even kom vragen...

Comment

koop een evsa van gavita heb ik ook lekker makkelijk aansluiten geen gedoe P&P
            Last edited by Hortuz; 25 June 2013, 20:36.

Comment

Heb deze van vandaag, ga nu echt geen nieuwe kopen. Heb spijtig genoeg geen geld teveel.

Zal zo ook wel lukken, is niet moeilijk als je het eenmaal weet.

Comment

pesies, leren is ontdekken, maar als je kap onderspanning staat, is dat niet goed voor je gezondheid hehe

hoop dat je maat het allemaal effe veilig aanlegt, kun je tenminste verder zonder dat je onder stroom staat (ik weet wat het is lol)

0c61fae2ab89b14aae8ab172d8f6aca7.jpg

Comment

Ja, hij moest er al om lachen. Maar nu de aarding op 1 schroef zit zou er geen rede meer moete zijn om me zorgen te maken zegt hij. Dus zit goed.

Comment

Zou hem toch ook maar even fisiek ernaar laten kijken

Laatste wat je wilt is brand

!! vraagje heb je een relais ertussen of timerbox, dit is wel nodig namelijk anders houd je tijdklokkie het niet

Comment

Nope, doe het aan en uitzetten handmatig.

Comment

Is ook een mogelijkheid dan heb je geen dure timer nodig en ook geen relais.

Je bent dan wel erg gebonden aan je tijd

Comment

Valt wel mee hoor. Als ik niet thuis ben kan iemand anders het wel aanzetten.

Comment

ik zou je planten lekker buiten zetten,... want ik heb een gevoel dat dit anders een teleurstelling gaat worden
                            __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

't Is wel belangrijk dat je dat aan-en-uitzetten wel op exact dezelfde tijden doet.
                              Plantjes "leren" na een paar dagen het licht-ritme al, en daar reageren ze al op voor de lamp aan/uit gaat.

Verkeerde bezuinigingen denk ik.
                              Je maakt best wat gevaarlijke beginnersmissers.
                              Jezelf even goed inlezen en wat complete kweekverslagen doorbladeren lijkt me een goed idee, ja..of die plantjes naar buiten bonjouren.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Lol ik zie het probleem niet alles werkt nu. Waarom zou ik eerst een vsa kopen en dan me plantjes buiten zetten? Alles werkt nu, ik zie echt niet wat jullie probleem is. Geven jullie altijd zo snel op? Damn

Sent from my ST18i using Tapatalk 4 Beta

Comment

Bezig...
                                X