Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VSA, Stroom valt uit...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: VSA, Stroom valt uit...

Ik denk dat jij ons niet begrijpt. Als je veel hebt gelezen weet je dat buiten DE plek is voor het groeien van de plant. Het is handig dat je nu begint want dan kan je lekker de zomer meepakken.
    Die vsa kun je heus wel bewaren tot het afbloeien van je plantjes wat je binnen kan doen. Een tijdschakelaar is geen overbodige luxe want er komt een dag dat je het vergeet of echt geen tijd hebt.

1x te lang licht aan is al genoeg om je plantjes te ontregelen.

Ik vind het knap van Hortuz dat hij je nog helpt en snel opgeven doet die niet, hij schrijft wel even samen met jou 2 pagina's vol.

Succes met je kweek.

Comment

Nee, was ook helemaal niet op Hortuz bedoelt, hij heeft me inderdaad goed geholpen. Waarvoor ik hem zeer dankbaar ben.
      Planten buiten zetten kan ik sowieso niet, anders had ik het al lang gedaan. Ik woon in een sociale woonwijk, dus zeker geen afgelegen tuin. (en me huisbaas woont langs me )

Dank je

(Planten zijn trouwens autoflowers, heb me laten vertellen dat het dan echt geen zak uitmaakt ivm licht)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dee91 View Post
        (Planten zijn trouwens autoflowers, heb me laten vertellen dat het dan echt geen zak uitmaakt ivm licht)
        Dat is waar.

Je hebt goede redenen tegen mijn commentaar

Succes met kweken ik hoop dat het feilloos in orde komt

Comment

zolang je een autoflower maar niet op 12/12 zet
          __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Houd je horloge in de gaten man , succes met de kweek
            sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

Comment

Bezig...
            X