Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 x King kong 1 x fast bud in secret jardin

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1 x King kong 1 x fast bud in secret jardin

Korting op 420shop
    Ik ga eerdaags beginnen met mijn tentje
    De secret jardin ds60 II 60x60x140
    Nu heb ik via wietzaadjes.nl fastbud #2 gehaald en 1 x king kong van dr. Underground (vanwege de hoge opbrengst (binnen tot 600g maar dat zal wel als je een alchemist bent )
    Nu is mijn vraag of iemand anders hier al enige ervaring mee heeft aangezien ik een beginner ben en deze eigenlijk, volgens wietzaadjes, voor gevorderden is.

en weet iemand of dit problemen kan opleveren (2 soortjes)

Iemand?

Re: 1 x King kong 1 x fast bud in secret jardin

dat licht eraan wat voor lamp je erin gaat hangen
    __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

250W philips son-T, maar ik maak me dan meer zorgen om de grootte (fastbud 70-80cm en king kong 80-100cm) maar ik zal wel wat aanpassingen her en der moeten doen want het is maar een 300m3 afzuiging met 325m3 filter

Comment

prima spul, succes!
        __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

ja het is behoorlijk zwaar maar is wel te doen, ik heb eens een 400m3 buisventilator een ronde in een tentje van 60x60x140 gehangen
            tent stond altijd onderaan ongeveer 10cm los, voor de inlaat van verse lucht, ging prima;p
            het enige probleem wat je krijgt als je je ventilator te hard laat draaien is dat het tentje een beetje vacuum kan zuigen, zodat de zijkanten iets naar binnen trekken, dit is niet zo handig natuurlijk.
            kun je hem dimmen? ik dimde hem tot 20/25% , is wel niet zo goed voor het materiaal geloof ik

Comment

Dat kweek verslag komt er wel, ik vind het zelf ook machtig mooi om haar op te zien groeien!

Verder hoopte ik hem vandaag binnen te hebben. De dames liggen er al.
              Maar aangezien de post weer is staakt...
              Dus wat betreft het dimmen nog niet echt een idee, maar ik las al bij meerdere posts dat dat geen probleem is.

Maar nu is het dus afwachten

Comment

Na een paar weken is het zover. Nog ietwat aanpassingen gedaan (softbox gemaakt met afzuiging voor de ventilator en de vsa. Wat maken die dingen een herrie... Maar goed.. Buisventilator aan de praat gekregen met het dimmen, werkt helemaal. Alleen is er nu wat met mn clinate control want zodra ik die ventilator daarop aansluit is hij niet meer te dimmen, ondanks dat hij pas vanaf 27 graden moet afzuigen en het nu maar 25 graden in de tent is...
                Ook een verandering in zaadjes. Er was een kleine mix up en toen toch maar nieuwe aangeschaft dus ik ga nu 1 x king kong 1 x ww en 2 x trainwreck proberen (ze liggen er nu lekker vochtig
                bij(h)

Comment

Bezig...
                X