Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp om trichomen te bepalen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hulp om trichomen te bepalen

Korting op 420shop
    Ik ben niet actief op dit forum maar toch arrogant genoeg om te vragen of jullie mij willen helpen de trichomen van mijn plant te bepalen :p

Ik heb een Northern Light (100% indica) staan. Deze zou ik graag binnen 10 dagen knippen (8 weken in bloei dan). Deze wordt normaal tussen de 7 en de 8 weken geknipt, maar ik kan vertraging opgelopen hebben door slechte tijdschakelaar. Aangezien ik geen vergrootglas heb, vind ik het moeilijk om met mijn camera de trichomen te bepalen. Kunnen jullie eens kijken? De haartjes zijn ongeveer 50/50 nu.

P1070031.jpg

Alvast bedankt!

***edit***
    Ik heb de afbeelding fatsoenlijk gehost hier: http://i.imgbox.com/abj5oC1G.jpg

Re: Hulp om trichomen te bepalen

die haren zegen geen bal..

Comment

Behalve dan dat er nog witte zijn, dus waarschijnlijk nog lang niet klaar.
      Trichomen lijken me nog allemaal doorzichtig ook.
      Ik zou zeggen dat ze nog wel een weekje of drie moet, als ik dat van 1 moeilijke foto met hps licht zou moeten bepalen.

linkje: Wanneer oogsten
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Goeie ouwe Q.
        Ik had hem zelf lekker laten zoeken.
        In een jaar tijd weet je precies hoe, wat en wanneer.
        Mensen worden steeds luier.
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

of de mensheid word in rap tempo steeds achterlijker
          __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Het is niet dat ik deze vraag stel omdat ik te lui ben om het zelf uit te zoeken... Ik ben ook niet in SNEL tempo achterlijk aan het worden, ik ken namelijk mijn grammatica. Dankje voor deze toch zeer sociale en aangename verwelkoming tot het forum.

Dit is mijn derde kweekje en mijn eerste keer dat ik er een vraag over stel. Waarom? Ik wil op tijd stoppen met voeding te geven en ik kan niet zeggen hoe snel de verschillende fases elkaar opvolgen. Ook wil ik tegen eind juli een gedroogde kweek hebben want dan is het Reggae Geel. Ik heb er meestal wel een goed zicht op wanneer ze klaar zijn, maar dan is het te laat om ze nog 2 weken zonder voeding te zetten natuurlijk. De trichomen zijn ongetwijfeld milky op het moment. Dit was de duidelijkste foto die ik met mijn camera kon nemen.

Nu staan de plantjes al vanaf maandag zonder voeding... Zou ik ze terug voeding moeten beginnen geven? Ze beginnen al lichte bladeren te vertonen nu. Dan zou ik ze tegen 14 juli ten laatste moeten knippen, om gedroogd te zijn tegen het einde van de maand. Dus misschien onnuttig om ze nu nog voeding te gaan geven? Ze hebben nog heel wat blad om voeding uit te trekken, het zijn planten van 1,7 meter.

@Q: het is ook de eerste keer dat ik hoor dat alle haartjes bruin moeten zijn? De hoofdtoppen hebben momenteel nog niet veel bruine haren. Is het nuttig dat ik nog wat foto's neem straks? Van wat dan juist?

@Alle downers: je hoeft hier niet te zijn

Comment

die laatste regel slaat vooral op jezelf denk ik

wij waren er al, wij zijn het ei
              __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Wat is er mis met "rap tempo"?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Het vogeltje zingt zoals het gebekt is , en is ook nog aan de schijterij !!!

Comment

God wat een onverdraagzaamheid hier... Ondertussen zijn ze op een degelijk forum mij al aan het verder helpen. Ik vind het jammer dat er hier geen moderators zijn om zulk kinderachtig gedrag in de kiem te smoren. Ik kan met 99% zekerheid zeggen dat dit forum ten dode opgeschreven staat met zulke puberale uitspattingen. Ik heb genoeg communities geleid om deze dingen te weten.

"Met vragen kan je steeds hier terecht" Zei Alien ooit tegen mij... Nou Alien, je hebt niet altijd gelijk

Comment

Comment

laat die worst maar lullen

Comment

Ongelooflijk. Al een jaar lid. Nog geen voorstelling gedaan.
                          Waarschijnlijk ook nog niks zelf opgezocht.
                          En dan klagen dat er hier geen hulp is.
                          Er is hier hulp en antwoord genoeg voor degene die wel serieus zijn.
                          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                          Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

yep en heeft niets te maken met grammatica, maar meer met niveau.

Comment

kom op zeg , microscoop koop je bij de aldi voor pak'm beet 35 euro , fertometer kost ook zo iets loop dan niet te zeuren !!!!!

Comment

Bezig...
                              X