Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Korte vraag over koolstoffilter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Korte vraag over koolstoffilter

    Korting op 420shop
    Ik ben al een hele tijd aan het zoeken of koolstoffilters ook gewoon werken in een open ruimte. Ik heb een studentenkamertje en ben van plan weer het een en ander te kweken. Het wordt een heel simpele opstelling, zonlicht door een raam, gewone potgrond met wat extra meststof voor het eind, etc. Geen lampen of iets dergelijks.

    Vorige keer was de geur iets te sterk aanwezig op de gang. Hoe kun je deze geur goed maskeren/verwijderen in een open ruimte van 18m^2? Het worden twee autoflowers deze keer. Zou een koolstoffilter in een open ruimte de geur kunnen maskeren? Andere tips zijn ook welkom. Bedankt alvast!

    #2
    Re: Korte vraag over koolstoffilter

    Euhm zo een filter werkt alleen als je de bevuilde lucht erdoor kan blazen, in uw geval raam open en ventilatoren op je planten laten blazen richting het open raam.
    en verder nog je aansluiting op die gang isoleren, dan bedoel ik de kiertjes van de deuren en eventuele ramen.
    2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

    Comment


      #3
      Re: Korte vraag over koolstoffilter

      Een hok kan je alleen maar goed afzuigen als het luchtdicht is (behalve daar waar er aanvoer en afvoer mag zijn, natuurlijk ). Hetzelfde met je kamer, zoals Dylero al zei.
      Kan je doen met tochstrips en -band (uitleg voor de linkshandige klusser) of 'tijdelijk' met een tochthond
      Tochthond_Ashley.jpg
      BTW, als je er eentje rookt, stinkt je gang dan ook niet uren in de wind? :p Daar waar ik op kot zat (Gent) wel hoor, maar m'n medekotgenoten vonden het blijkbaar niet erg
      "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

      Comment


        #4
        Re: Korte vraag over koolstoffilter

        je kunt evt een koolstof filter kopen en een fan die daarop past als je deze dan bij je planten zet trekt hij de lucht door het filter en maakt het geurvrij deze lucht komt daarna gewoon weer in je kamer uit het zal best wat schelen maar als er een tochtje verkeerd staat word de lucht misschien langs het filter heen geblazen en gaat het alsnog stinkend de gang in.
        Gr

        Comment

        Bezig...
        X