Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over plagron voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagje over plagron voeding

    Korting op 420shop
    Hello!

    mijn kweekje is nu 10 dagen ver (vanuit zaad) en vroeg me af wanneer ik Power Roots en Pure Enzym mag beginnen geven. Volgens het schema dat erbij geleverd wordt zou ik na 7 a 10 dagen mogen beginnen met deze 2 te geven, maar dit schema toont alleen 2 weken. Nu ga ik langer groeien omdat ik wil toppen en daarna scroggen. De meeste geven hun plant nog een weekje recuperatie van het toppen. Hoe moet ik dit dan doen? Dezelfde hoeveelheid blijven geven zolang mijn groei duurt of wachten? Ik wil mijn plantjes zeker niet overvoeden, daarvoor heb ik een beetje schrik.

    Mijn plantjes staan ook in Plagron Grow Mix met perliet.

    Het schema 100% Terra:



    Mijn 2 Blue Widow's 12 dagen oud



    Alvast bedankt en vriendelijke groeten,

    Dope

    #2
    Re: Vraagje over plagron voeding

    Wel, er is in het schema vanuit gegaan dat je maar 2 weken voor groeit. maar persoonlijk wacht ik ook liever tot ze ongeveer zo groot zijn. dan pot ik ze om. en geef ik de roots voeding.
    dan als ze gewend zijn begin ik met de rest.

    denk dat je wel beide moogt geven nu
    2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

    Comment


      #3
      Re: Vraagje over plagron voeding

      bedankt !

      zal er zondag mee beginnen, dan zijn ze precies 2 weken oud. mocht ik nog 3 weken groeien vanaf zondag blijf ik dan de laatste dosis geven voor die.3e week?

      grtz

      Comment


        #4
        Re: Vraagje over plagron voeding

        in mijn mening mogen die nog wel wat langer groeien. tot de pot goed volgegroeid is maar dat is aan jou natuurlijk.
        en idd je mag gewoon de laatste week van de groei op de schema blijven hanteren.
        2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

        Comment


          #5
          Re: Vraagje over plagron voeding

          jazeker ! Hopelijk krijgen ze een stevige groeischeut met die "dope voor planten" ... moet ze nog toppen toch zeker 1 keer maar zal zien hoe de zijtakken evolueren na de eerste keer... we shall see

          grtz

          Comment


            #6
            Re: Vraagje over plagron voeding

            Hou wel je geduld als je plant in de pot flink aan het groeien is zal er boven even weinig gebeuren dit komt erna dus je gewoon aan het schema houden als ze dorst hebben.Succes

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Leuke plantjes by the way zat even in je vraag.Ga je ook een verslag van je kweekje bijhouden hier?

            Comment

            Bezig...
            X