Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Van buiten naar binnen.. hoe?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Van buiten naar binnen.. hoe?

De reacties hier zijn wellicht een beetje van "Bij mij had je ze buiten mogen laten staan" maar dit is dan ook echt het beste voor je plantjes. Waar ik nieuwsgierig naar ben is waarom ze naar binnen moeten. Het duurt nog wel een paar weken voor je uberhaupt iets van geur gaat krijgen wat als "overlast" zou kunnen worden gezien maar in de praktijk valt dat vaak reuze mee.

Probeer je mannetje uit te leggen dat binnen echt niet meer kan nu ze eenmaal buiten hebben gestaan en allerlei natuur invloeden hebben gehad die binnen tot zeer vervelende situaties kunnen leiden waardoor je voor niks je liefde en tijd er in hebt gestoken
    Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
    done

Comment

thanks.. hij is gewoon erg bang dat bijv. de glazenwasser, of buren de plantjes gaan herkennen, hij wil er gewoon niet mee geassocieerd worden. Tot nu toe staan ze nog lekker buiten :p ik wil/moet wel geschikte kweekdingen binnen hebben mocht ik willen verhuizen. Ik gok dat dit lekker na onze vakantie word. dus ze alsnog tot eind augustus in de tuin staan!
      Miss Mellow gaat tuinieren! | 2013 Danish Passion

Comment

Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

tegen die tijd zijn ze ook klaar (het waren toch autoflowertjes ? die zijn lekker snel).

Verdiep je wat in camouflage > er zijn genoeg plantjes die sterk op wiet lijken en dus de herkenbaarheid afzwakken. Met wat onopvallende plantjes in de tuin voelt je vent zich zeker weten minder gestresst dan met een (ieniemienie)zolderkweekje waar allemaal spul voor moet worden gehaald (afzuiger, lampen, hoe geef je water etc).
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

thanks, dat is inderdaad misschien wel beter.. ik ben bang dat hij met zolder net zo gestressed blijft eigenlijk, dus tuinoplossing is fijn inderdaad. Ik ga eens kijken naar de planten die jullie noemen. Bedankt voor het meedenken!
            Miss Mellow gaat tuinieren! | 2013 Danish Passion

Comment

tja ik heb ze buiten staan en mijn vrouw en ik schijten bagger als ze naar binnen moeten , buiten heb je veel minder last van geur !!!! zet wat bonen stokken en zonnebloemen, wortels, peperplanten , en die glazenwasser heeft veeeeeel meer gezien dan jij je kan voorstellen!!! maar je hebt een zolder , en hij wil ze daar , overtuig hem dat het de beste optie is , maar dan wel in een tentje , kan hij mischien weer wat rust vinden , word je weer gelukkig van !!! veel suc6 miss mellow

Comment

Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Plaats een aster Japonica, vind ik zelf erg mooi staan neemt niet te veel licht weg en is gewoon enorm mooi.
                  Echt een pracht van een plant, struik, boom.
                  Word word geel in de lente groen in de zomer en purper rood in de herfst.
                  Trekt al de aandacht van de wietplant.

Zucht zal wel gewoon een liefhebber zijn...
                  Last edited by Escargot; 14 July 2013, 17:49.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Waarom zijn jullie bang???
                    Het zijn autoflauwers dat stinken gaat best mee vallen!

Ivm glazenwasser enzo,jullue zouden je meer zorgen moeten maken,
                    Als jullie wat afjes op zolder met tl lampjes willen zetten.

Waarom zoon groot risico voor een paar autoflowers willen lopen?

Doe het dan goed en zet planten die het waard zijn!

Comment

Bezig...
                    X