Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower op de vensterbank :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower op de vensterbank :)

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    Ik heb 3 zaadjes gekocht voor de auto-SilverHaze, en denk eraan om deze lekker simpel in een potje op de vensterbank te planten.
    Mijn raam staat richting het oosten, waardoor ze niet enorm veel zon zullen krijgen. Ik ga normale potgrond van het tuincentrum gebruiken, en zal ze genoeg water geven. Meer zorg zal ik hier niet aan besteden, ik wil het (extreem) low-budget houden.

    Maar wat zal het voor effect hebben op de plant dat ik geen speciale voeding geef en dat ik ze gewoon op de vensterbank drop? ik wil graag +- 15 gram per plant droog halen. Is dit realistisch met mijn manier van aanpak? Ik heb nergens een forum kunnen vinden waar ik deze informatie uit kan halen.

    Groet,
    Inhalex

    (dit is trouwens de eerste keer dat ik wietplanten ga kweken)

    #2

    Comment


      #3
      Re: Autoflower op de vensterbank

      @ROEG
      Waar kan ik deze voeding kopen? en welke is het best? En kan ik die zonne uurtjes niet bijvullen door er een bureaulampje naast te zetten? Bedankt voor het antwoord

      Comment


        #4
        Re: Autoflower op de vensterbank

        tjah welke is het best..iedereen gebruikt natuurlijk zijn eigen voeding he er staat op dit forum genoeg over voeding dus denk dat je zelf wel tot een keuze kunt komen je kunt wat Philips tornado spaarlampjes erboven hangen maar das lang niet ideaal..de zon is natuurlijk het beste en is nog gratis ook

        ROEG

        Comment

        Bezig...
        X