Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bloei 12/12 perongeluk 1 dag 24 laten branden. Onmiddelijk er na 12/12 geeft dit probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bloei 12/12 perongeluk 1 dag 24 laten branden. Onmiddelijk er na 12/12 geeft dit probleme?

    Korting op 420shop
    Lamp staat van 09 u tot 21 u te branden en dan weer 12 uur uit. Ik heb de lamp perongeluk laten branden voor 24 uur lang. Heb ze vervolgens weer op uit gezet en het 12/12 schema voort gezet. Dus eris geen sprake geweest van donkere fase Onderbreken. Geeft dit problemen met de bloei?

    Mvg

    #2
    Re: Bloei 12/12 perongeluk 1 dag 24 laten branden. Onmiddelijk er na 12/12 geeft dit probl

    Dat is wel een probleempje. Het kan zijn dat je plantje nu denkt dat tie weer moet gaan groeien ipv bloeien. In het meest gunstige geval loop je iets achterstand op, maar is dit nog geen ramp. Het is even afwachten hoe ze erop reageren.

    Volgende keer niet meer doen
    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

    Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

    Comment


      #3
      Re: Bloei 12/12 perongeluk 1 dag 24 laten branden. Onmiddelijk er na 12/12 geeft dit probl

      Het kan idd zijn dat je plantje nu 1 vingerige bladeren gaan aanmaken. dan ben je de lul.
      Het duurt erg lang voordat je dan weer normale bladeren krijgt en de topontwikkeling die er dan al op zat rot weg door toprot.
      Je moet het maar even aankijken of er schade is. Ik hoop echt van niet voor je

      Comment


        #4
        Re: Bloei 12/12 perongeluk 1 dag 24 laten branden. Onmiddelijk er na 12/12 geeft dit probl

        Ik heb ook wel gezien dat mensen een schema aanhield van meer dan 24 uur. Iets van 18/12 zeg maar. Om tijdens de bloei een paar weken wat extra licht te geven tijdens een belangrijke fase in de bloei.

        Zo lang je iedere "dag" maar minimaal 12 uur donker hebt.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #5
          Re: Bloei 12/12 perongeluk 1 dag 24 laten branden. Onmiddelijk er na 12/12 geeft dit probl

          Er is dus niets gebeurt ze bloeien verder en geen toprot

          Comment


            #6
            Re: Bloei 12/12 perongeluk 1 dag 24 laten branden. Onmiddelijk er na 12/12 geeft dit probl

            Shit happens, en dan ga je verder.

            Ik verwacht geen ernstige gevolgen, maar..........................leven is lijden, en dan ga je dood.
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment

            Bezig...
            X