Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kan ik auto's enkel onder hps kweken(geen MH dus)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kan ik auto's enkel onder hps kweken(geen MH dus)

    Korting op 420shop
    Hoi mede blowers , ik wou eens vragen of het mogelijk is om auto's te laten groeien onder hps ? Ik ben het momenteel1 aan het testen met een omdat mijn plannen een schop tussen de benen hebben gekregen ... leg ik nog wel eens uit. Maar ik heb momenteel 2 bleuberry (auto) die zijn beide 5 weken maandag en heb ook 5 cream (critical auto) deze zijn maandag 16 dagen zijn ( ben niet zeker vind mijn nota's niet damn die amnesia nu zijn mijn plannen helemaal in de war geschud door extern gespuis en zou ze allemaal samen onder de hps zetten ? zouden ze het even goed doen als dat ik ze buiten zou laten staan of beter ? Beetje hulp aub

    #2
    Re: kan ik auto's enkel onder hps kweken(geen MH dus)

    Over het algemeen worden auto's gebouwd in grote fabrieken, aan giga-lopende-banden, die groeien dus niet.
    Die blueberries en Criticals kun je onder hps zetten natuurlijk. Je kunt bijna iedere plant onder hps zetten.
    Het is wellicht niet zo rendabel, omdat je de lamp liefst een uurtje of 16-18 per 24 laat branden tot het eind.

    Of het even goed zal gaan als buiten..euh ,als het dit weer blijft: Nee, waarschijnlijk niet.
    Mede omdat je natuurlijk nogal wat beestjes mee naar binnen gaat nemen, dus daar moet je wel op bedacht/voorbereid zijn.
    Maar alst mot, motut he..
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: kan ik auto's enkel onder hps kweken(geen MH dus)

        gaat 5 maal beter binnen dan buiten volgens mijn zeer bescheiden mening geen beestjes meegenomen naar binnen, ze zijn nog niet uit gebloeid maar met 7 a 8 uren direct zonlicht hebben ze natuurlijk een achterstand opgelopen maar ze zijn 25 cm gegroeid op de 10 eerste dagen,en niet enkel in de hoogte ! onder 400W hps 14 uren,maar doe dit maar 1 maal trouwens want opbrengst per plant zal rond de 25 gram liggen ... de volgende ronde wordt white widow fem. van Royal Queen seeds of royal Moby of 4 van elk ...Geen autoflowers meer voor mij op dit moment al moet ik zeggen dat degene ik nu staan heb geen miskoop geweest zijn mits ik geen extra elektrische kosten heb en worden echt mooie plantjes voor de eerste keer iets zelf te kweken.Maar als ik elke Kw zelf moet betalen neen dan staat er iet anders in september groeten
        Last edited by smoke187; 15 August 2013, 22:24. Reden: a

        Comment


          #5
          Re: kan ik auto's enkel onder hps kweken(geen MH dus)

          Foto?
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

          Comment


            #6
            Re: kan ik auto's enkel onder hps kweken(geen MH dus)

            2013-08-18 20.32.14.jpg2013-08-18 20.31.51.jpg2013-08-18 20.31.38.jpg2013-08-18 20.28.08.jpg2013-08-18 20.27.37.jpg2013-08-18 20.27.16.jpg2013-08-18 20.27.51.jpg
            hier heb je enkele foto's

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.


            hier heb je enkele foto's de ene is anders dan de andere in die zin dat ik ze niet getopt heb maar de 1 1 hoofdtop produceert + en de andere zijn 2 hoofdtoppen en ook heel breed ik denk dat ik toch nog ff geduld zal moeten hebben om ze om te hakken ze moesten al 1 week klaar zijn maar hebben een achterstand opgelopen door in het begin miss maar 8 uur direct zonlicht te hebben en in de tent 14 ziet er echt beter uit dan ik had verwacht maar nog 2 weken max en de schaar gaat erin bovenste toppen beginnen mooi amber te zien hopelijk zie je het op deze fotos ook (3.5Mp en weinig licht) ... Enjoy
            Attached Files
            Last edited by smoke187; 18 August 2013, 21:59.

            Comment


              #7
              Re: kan ik auto's enkel onder hps kweken(geen MH dus)

              Te veel amber(-kleurige trichomen) is ook niet optimaal. Heb je een microscoopje?
              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

              Comment


                #8
                Re: kan ik auto's enkel onder hps kweken(geen MH dus)

                nee nog geen microscoopje normaal heb ik hem morgen , maar ben al 4 dagen aan het flushen de bladeren bij de ene zijn aant vergelen maar bij de ander minder, en ja zal veel amber zijn waarschijnlijk,maar dit is daarom toch niet minder van kwaliteit?? alhoewel nog niet volledig uitgebloeid maar heb toch 2 weken langer over gedaan 12 ipv 10 weken,maar nog een paar spoelbeurten en ik hak hem om ! Kan je ook je boompje omhakken als de witte draadjes kan nu ff niet op de naam komen, nog steeds compleet wit zijn is moeilijk te zeggen zonder microscoopje maar wist dat ik deze nodig had .... ik hoop dat ik mijn bleuberry's niet heb laten over bloeien maar geloof ik niet dit zal wel een degelijk rokertje zijn voor mijn eerste kweekje , en zogezegd als je hem bleu wilt moet je hem langer laten staan, en als ie nu 60% of zelf 70 % amber is na drogen zal het wel in orde zijn i hope shit waarom moest je dat nou zeggen rodigan!

                Comment


                  #9
                  Re: kan ik auto's enkel onder hps kweken(geen MH dus)

                  is 75% clear behalve de hoofdtop daar is het meer 60% clear dus ik begin opnieuw te spoelen na een laatste voedingsbeurt op 2/3 van de aanbevolen hoeveelheid en eind deze maand begin september word het trimmen !

                  Comment


                    #10
                    Re: kan ik auto's enkel onder hps kweken(geen MH dus)

                    er is echt nog niet veel amber te bespeuren enkel op de amberkleurige pistels, maar is dit niet aan het soortje gelegen ? we zullen zien

                    Comment


                      #11
                      Re: kan ik auto's enkel onder hps kweken(geen MH dus)

                      maar ik was dit topic niet gestart voor deze bleuberry's maar voor de critical-autoflower van RQS:royal creamatic, dit is een echte autoflower in mijn ogen deze groeit en bloei tegelijk zeer weinig blad en lange smalle planten totaal anders of de bb deze hebben ook veel kleinere toppen moor wel echt bezaait met trichs totaal wit zoal een echte critical de opbrengst zal wel niet zo veel zijn maar deze is zoals gezegd klaar op 8 a 9 weken van zaad tot oogst ! en weinig trim werk .... ik stel volgende keer een fototje erbij zal wel het verschil zien

                      Comment


                        #12
                        Re: kan ik auto's enkel onder hps kweken(geen MH dus)

                        Welke bedoel je nu de critical of de creamatic?
                        Want van de creamatic was ik tevreden was ook lkker van smaak en mooie planten...
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment


                          #13
                          Re: kan ik auto's enkel onder hps kweken(geen MH dus)

                          DE bleuberrys noog een laatste maal in al haar glorie 2013-08-27 17.15.46.jpg2013-08-27 17.32.31.jpgde zus met 1 grote hoofdtop2013-08-27 15.27.02.jpg

                          Comment


                            #14
                            Re: kan ik auto's enkel onder hps kweken(geen MH dus)

                            de creamatic is heel snel klaar en zijn lange smalle planten alhoewel ik er 1 heb die 2 hoofdtoppen aanmaakt en de helft zo groot is, de opbrengst zal aan de lage kant zijn maar zeer veel thc !
                            ik heb ze niet kunnen kweken hoe ik het gewild had ( zonder Mh, en weinig voorgroei )en zijn beginnen stretchen onder de hps tot ik ze wat hoger gezet heb.de grootste cream is even groot als mijn bleuberry maar enkel in de hoogte de BB is zeker 4 keer zo breed door vele zijtoppen.De cream's hebben genoeg aan 9 weken en klaar terwijl met de bleuberry-automatic (bleumatic) gaan we naar week 14 maar zijn bijna klaar ga voor 60/40 milky/clear nu we toch bezig zijn, maar zal eerder 50/50 worden, de opbrengst is meer dan verwacht ,sowieso .
                            Last edited by smoke187; 30 August 2013, 19:30.

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X