Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kan ik auto's enkel onder hps kweken(geen MH dus)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: kan ik auto's enkel onder hps kweken(geen MH dus)

Je zult versteld staan van het verschil.

We mogen concluderen dat je met oogsten dus beter wat langer geduld kunt hebben.
    Ik zou minimaal wachten tot je 20/80 amber/milky ziet.
    De doorzichtige trichomen doen niks.
    Last edited by QnQ; 4 September 2013, 16:52.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Denk ik dus ook .. het was nooit mijn bedoeling om die AF's onder de lamp te zetten, maar moest ik nog eens opdraaien voor een elektrische kost werd ik helemaal gek! Volgend probleem is om hier in de buurt plagron producten te vinden voor de volgende ronde aangezien ik geen vervoer heb en ik betaal opnieuw niet driedubbel om aan huis te worden geleverd ... we zien wel woonde ik maar in nederland ...

Comment

Belgische growshops

Comment

Last edited by smoke187; 4 September 2013, 19:45.

Comment

Er is een heel mooie growshop geopend in Terneuzen namelijk de urban garden mooie spullen daar, mischien kan iemand je een lift geven ...

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Ha , QnQ, terug een aanpassing ??zo heb je natuurlijk altijd gelijk... niks te vroeg gesnoeid want geloof het of niet als je snoeit en laat drogen worden de trich's toch milky enkel amber op de amber-kleurige pistels maar concludeert u wat u wilt te vroeg of niet autoflower's kan je niet vergelijken met een 'gewone' plant ze zijn in mijn ogen een modeverschijnsel die de indruk geven dat je topwiet kan kweken als ie 30 % ruderalis is(of meer) ??? Dit is in mijn ogen de comercieele wiet die je er af haalt ! en als je er met je auto's 14 weken over doet en nog steeds geen goede smaak in krijgt is niet enkel het comercieele eraf en heb je wiet die naar hooi smaakt,maar ben je een idioot om daar zoveel stroom en andere energie in te steken ! BTW QNQ eens kijken op jouw profiel wat jij al allemaal Zelf (alleen) gekweekt hebt want commentaar geven kan iedere idioot maar goeie raad ... kon ik nog wel een weekje of 5 gewacht(not on my watch) hebben op amber trichomen is tenslotte een ruderalis/indica en dan nog met bleu mist gekruist... slechte aankoop eigenlijk na wat nakijken
              Last edited by smoke187; 4 September 2013, 20:04.

Comment

Zo, wat een agressie ? Ik zou er even een opsteken volgende keer voor je reageert.
                Het is soms wat moeilijk interpreteren zonder leestekens, dus misschien lees ik het wel verkeerd.

Ik las in bericht #9:
                is 75% clear behalve de hoofdtop daar is het meer 60% clear

In bericht #14:
                ga voor 60/40 milky/clear nu we toch bezig zijn, maar zal eerder 50/50 worden

En in je volgende bericht tiepte je :

Ik trek alleen de conclusie dat je te vroeg oogst ?
                Misschien rook je ook wel te snel, als je die wiet een maandje of 2 in een weckpot laat curen zal de smaak al heel anders zijn.
                Het blijven natuurlijk autoflowers, de Ruderalis die erin zit haalt de potentie misschien wat naar beneden.
                Autoflowers zijn voor buiten, daar zijn we het wel over eens denk ik.

Op mijn profiel kun je inderdaad een paar fotootjes vinden van wat ik o.a. doe.
                Goeie raad probeer ik ook te geven, alleen wordt het soms niet zo gewaardeerd.
                Ik lig daar niet zo wakker van.

Comment

Mij heeft qnq al veel nuttige info gegeven, ik heb er al veel kunnen van leren.
                  Gewoon niet teleurgesteld Zijn, het gaat wel nog eens mis gaan dat hoort erbij.

Comment

Last edited by smoke187; 5 September 2013, 21:18.

Comment

sigpic
                      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

De creammatic's zijn echt lekkere toppen!

Comment

"The attitude" zadenbank in UK heeft deze in z'n gamma en binnen de 2 dagen leveren ze van UK naar BE.
                          Google maar eens.

Zorg wel voor een tent die groot genoeg is
                          sigpic
                          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Dope-seeds heeft ook leuke auto soortjes

Comment

Bezig...
                            X