Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke zaadje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    welke zaadje

    Korting op 420shop
    Mijn eerste 5plantjes staan bijna klaar om te spoelen dus ik begin mijn 2de kweek te plannen. De eerste keer heb ik autoflowers gebruikt, maar deze keer wil ik gewone gefeminiseerde zaadjes proberen maar ik kom er maar niet uit welke soort te kiezen...

    Veel vrienden van me kweken white widow, easy bud, northenlight enz... maar ik ben zo geen fan van deze "vanzelfsprekende" wietjes daar de smaak tegen valt. Ik ben dus opzoek naar een iets specialere soort zoals lemon haze, pineapple, AMK, ... maar deze duren ook langer om te kweken of brengen veel minder op. Weet iemand van jullie een soort die er tussenin zit? (verhouding van smaak en opbrengst)

    alvast hartelijk bedankt!

    #2
    Re: welke zaadje

    Bekijk de Lemon Skunk van DNAgenetics eens denk dat dat wel iets is en ze hebben wel meer leuke soorten http://dnagenetics.com/lemon-skunk

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    En vergat ik de Pineapple chunk van Barney`s,zie mijn verslag.
    Groeten

    Comment


      #3
      Re: welke zaadje

      Tegenwoordig is White russian ook in de shops volgens mij maar dat is echt een knaller, veel wiet!
      Niet zo exotisch als ik denk dat je bedoeld

      Ik houd daar ook wel van. Op mijn lijstje staat: Purple Haze, Liberty haze (korte bloeitijd), Lemon skunk, Red escape (staat nu), Black domina, en lavender.

      Comment


        #4
        Re: welke zaadje

        afghani lijkt me smakelijk voor een klein binnenhokje
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: welke zaadje

          Grapefruit
          Last edited by QnQ; 23 July 2013, 10:43.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: welke zaadje

            een keertje the purps proberen, das iets aparts en ik vond hem superlekker.
            niet vergelijkbaar met een andere soort

            Comment

            Bezig...
            X