Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super snelle Bloei, wat nu?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Super snelle Bloei, wat nu?

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
    Mag ik dat betwijfelen ?
    Dat mag altijd

Zelf bereken ik ook vanaf 12/12, en 9 van de 10 keer is het ook echt rijp na die weken.
    Deze discussie is veel gevoerd op verschillende fora, en altijd blijven de meningen verdeeld.
    En niet alleen in NL.

Comment

Lol heren, heren, het topic had ik geopend om achter de oorzaak van die snelle in bloeitreding van mijn plantjes te komen. Wat betrefd de telling hou ik aan wat ik de vooraf gaande 2 rondes heb geleerd en al heb gedaan. Dat ging toen ook goed, ook met de speciale voedingen zoals pk 13-14. Heb me veel ingelezen en mezelf bekend gemaakt met de groeischema's van de betreffende middelen. Met afbloeien ga ik meestal nog iets verder dan het groeischema aangeeft. Wat me qua smaak betrefd nog geen windeieren heefd opgeleverd. Geduld is vaak het moeilijkste ingredient van de hele kweek, naar mijn mening. Kon je maar paar liter geduld kopen bij de growshop Zal een hoop kwekers goed doen denk ik. Wat ik al eerder zei heb een emailtje naar spliffseeds gestuurd om te kijken of zij iets nuttigs over de situatie kunnen melden. Het zal waarschijnlijk wel weer iets wezen wat bloody obvious is. Maar blijf mee denken heren, ik waardeer het wel deze discussies. Ontzetend leerzaam allemaal.

Comment

Ik blijf toch benieuwd naar die foto's.. En de reactie van de leverancier

Enne, inderdaad eerst je voorraad opmaken voordat je andere dingen gaat doen. Komt vast goed
        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Ga ff wat fotootjes maken en zal zorgen dat ze morgenavond online staan roll. Morgen kan ik pas bij een cameraatje komen. Mijn lichtcyclus loopt van 19.30 tot 7.30 uur wordt nu een beetje moeilijk dus.

Comment

Geachte heer Ronson,

Wij hebben Uw aanvraag tot heiligverklaring helaas moeten afkeuren.

Hoewel er duidelijk sprake is van een wonder (In dit geval een wonderlijke bloei, die alleen verklaarbaar is door helderziende planten) zijn er een aantal redenen die uw aanvraag ongeldig maken. U begrijpt dat Wij van het Vaticaan de hoogste kwaliteitstandaard moeten hanteren bij het toekennen van wonderen en de personen die ze verrichten.

Hieronder lichten wij de problemen van uw aanvraag toe.

1. Geen bewijsmateriaal. Uw eigen getuigenis is niet toereikend. Er moet minstens 1 getuige zijn die het gebeuren heeft gezien, gehoord, voorspeld, achteraf gedroomd of ten hoogste 300 jaar later/eerder heeft beschreven.
            2. Het wonder betreft niet uzelf. We zouden hooguit de planten heilig kunnen verklaren. Ging het om een geranium dan zouden we dat zonder meer doen, maar in het geval van cannabis zijn we wat terughoudender.
            3. Het zou kunnen gaan om een verschijnsel dat Jung beschrijft als "Grote gebeurtenissen werpen hun schaduw vooruit". In dat geval zijn noch de planten noch U magisch, maar is er sprake van een niet-christelijk wonder dat Wij ofwel moeten ontkennen ofwel toeschrijven aan Satan.

Gezien de problemen, en de niet geringe kans dat deze planten een verzoeking zijn van de duivel, raden we U aan de planten te verbranden, eventueel na droging.

Hoogachtend,

Het Vaticaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post

Gezien de problemen, en de niet geringe kans dat deze planten een verzoeking zijn van de duivel, raden we U aan de planten te verbranden, eventueel na droging.
              Haha Ja, vind ik ook! Ik word nog wel eens ingehuurd om dit te doen :p
              Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Hahahahaha. Blani het vaticaan...hahahaha sjonge ben zelf zo'n ongelovige zondaar, een heiligverklaring is echt niet aan de orde hier. Hoewel ik nu wel aan dat wonder begin te twijfelen als het vaticaan Opus Dei langs me deur stuurt. Ben niet zo into herr Jung, meer in Le seatre. Maar dat komt hoofdzakelijk dat hij kortere stukken schreef dan Jung. Zal vanavond nog eventjes kijken of het gelaat van jezus in mijn bladeren is gestigmatiseerd. Als er 2 hoorntjes zichtbaar zijn verzoek ik u met klem een exorsisme op mijn plantjes toe te passen.

Comment

DSC00819.jpgDSC00820.jpgDSC00821.jpgDSC00829.jpgDSC00837.jpgDSC00838.jpgDSC00844.jpgDSC00845.jpgDSC00846.jpgDSC00847.jpgNou zoals beloofd de foto's. Was nog best moeilijk om het geheel scherp op de foto te zetten. Ik heb iig me best gedaan.

Comment

Ha, Ha Blani. Geniaal.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Hadden de heren ook nog een idee wat die vroege inbloeitreding heeft veroorzaakt? of was dit het enige? Wel ontzettend veel moeite om een leuk verhaaltje te schrijven maar niet inhoudelijk reageren. Kom op nou, het is ontzettend gezellig en leuk maar ik schiet er geen reet mee op.

Comment

Zo van een afstand zou ik gokken dat je voorbloei voor bloei hebt aangezien - maar om iets zeker te weten hadden we foto's nodig van een week geleden, en (sorry) betere foto's.

Hier een foto van een plant die zeker weten niet in bloei staat, maar wel in voorbloei. (Foto courtesy "growersbook.com". Site helaas inmiddels opgeheven )
                        voorbloei.jpg

Zag jouw bloei er zo uit, een week geleden?
                        Last edited by Blani; 27 July 2013, 02:14.

Comment

DSC00848.jpgDSC00850.jpgDSC00851.jpgDSC00852.jpgDSC00853.jpgBlani: Leuk berichtje (van het vaticaan), nee het waren echt de witte dubbelle bloeiharen in meerdere oksels van al mijn 4 planten. IK ken het fenomeen voorbloei. Maar voorbloei tegelijk in al mijn planten is wel een ontzettende toevalstreffer. Heb vanochtend toen de lamp uit ging nog wat pics geschoten. Kijkend naar deze foto's zie je duidelijk planten die al een dikke week inbloei staan. terwijl ik nu pas 10 dagen 12-12 draai.

Comment

nu heeft de schrik me wel te pakken , straks zet het vatikaan iedere teller op de brandstapel ( geschiedenis herkaalt zich ) lol

Comment

Een derde Inquisitie. En dat nog in deze tijden..Nousch

Comment

Als ik zo jou foto's bekijk en het verhaal erbij, dan ga je beter vanaf nu pas tellen

Comment

Bezig...
                                X