Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super snelle Bloei, wat nu?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Super snelle Bloei, wat nu?

    Ronson, mooie kleur in de dames.
    Wel vind ik de aarde er te droog uit zien voor planten in de bloei.
    En is het jammer dat je je ruimte niet volledig hebt benut, dit kan je nog bewerkstelligen dmv je planten te buigen en binden met touw.
    Verder geen gezeur van mij, de bloei komt er goed in nu.

    Comment


      #47
      Re: Super snelle Bloei, wat nu?

      Bedankt Krasi. Weet wat je bedoeld qua ruimte benutten. Had zelf nog 9-10 dagen extra groei ingecalculeerd. Mocht niet zo wezen, dus jammer dan.
      Dat mijn potten wat aan de droge kant lijken klopt ook. Ben niet zo gulzig met water giften op dit moment. Ik verwacht zeer binnenkort een uitputting van mijn grond.

      Ik heb bij mijn vorige rondes veel gulziger water gegeven. Dat had het gevolg dat je voeding op volle sterkte geeft maar omdat de voeding verder werd verdund door het nog aanwezige water, ik effectief maar op halve kracht voeding gaf. Ben je weer langer bezig je bladeren groen te krijgen. Dus ik zorg dat ik elke moment kan reageren mocht de voeding op zijn. Als ik nu voeding geef, geef ik 1 liter per plant op volle sterkte. De dagen daarna geef ik gewoon water maar dan een halve liter. Zo trekken ze weer langzaam de potjes wat droger. Geef pas weer voeding als ik zie dat mijn bladeren lichter van kleur worden. Ze worden wel wat dorstiger nu dus ik moet het goed blijven volgen allemaal. Doe ook alles nog zoveel mogelijk met de hand. Om te voelen hoe vochtig mijn grond is steek ik heel onrespectvol me vingers in de potten. Gebruik geen vertometers of ec-meters nog.Ja ik gebruik een goede ph-meter. Wil eerst de verzorging van mijn planten goed onder de knie krijgen en alle stadia van de plant goed weten te herkennen. En zo doe ik alles 1 voor 1 op het gemakkie. Volgende ronde wil ik me wat meer gaan toe leggen op wat jij ook doet scroggen. Dan heb ik een betere basis en kan ik me meer richten op het toppen, buigen, binden en gelijkhouden van je toppen. Wat dit onderwerp betrefd ben ik ook een echte vent, Kan maar 1 ding tegelijk
      Last edited by Ronson; 1 August 2013, 12:43.

      Comment


        #48
        Re: Super snelle Bloei, wat nu?

        Ik merk dat dit topic meer een groeiverslag gaat worden. Dus ik zal een nieuw topic gaan openen bij de indoor groeiverslagen.
        Heb het idee dat sommige mensen willen blijven volgen wat ik nou allemaal aan het aanklooien ben. Dit topic blijft wel open voor suggesties wat het originele onderwerp van dit topic betreft.

        Comment


          #49
          Re: Super snelle Bloei, wat nu?

          Goed Heb Het Groeiverslag geopend bij indoor kweekverslagen op onderstaande link:

          4x-Blue-berry-(fem)-v-a-3e-week-bloei

          Dit Topic zal worden afgesloten en heeft verder zijn nut bewezen. Ik dank iedereen die me van input heeft voorzien. Jullie zijn allemaal kanjers dank u wel
          Last edited by Jointjedraaien; 22 November 2013, 03:00.

          Comment


            #50
            Re: Super snelle Bloei, wat nu?

            Bij deze, topic gesloten. Voor het verdere groeiverslag zie: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-3e-week-bloei zoals Ronson hier boven al aangaf.
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment

            Bezig...
            X