Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

planten onder een lamp zetteb

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

planten onder een lamp zetteb

Korting op 420shop
    Beste leden ik had een vraagje ik heb mijn planten voor het raam staan en wilde ze onder een lamp zetten is dat mogelijk en hoeveel uur licht en geen licht moet ik ze dan geven?

Re: planten onder een lamp zetteb

Niet om heel lullig te zijn, maar dit is eigenlijk wel basis kennis. Beetje tijd investeren in het lezen van artikelen en topics

Om je opweg te helpen:

Is je plant nog in de groei fase van is het gebruikelijk om 18 uur licht te geven en 6 uur donker. Als je vind dat de plant voldoende is gegroeid, schakel je om naar 12 uur licht en 12 uur donker. Nu denkt de plant dat het herfst word en zal in de bloei gaan (overigens duurt dit even en zal de plant nog verder groeien).

Donker betekent ook echt het aantal uren achtereen gesloten donker. In de bloei periode kan dit vervelende consequenties hebben.

Dit geldt trouwens voor 'gewone' wietplanten. Voor autoflowers geldt weer wat anders.

Succes!
    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Hooi hoeveel uur is dat voor auto flowers dan?

Comment

een autoflower gaat ook al bloeien op 18 uur licht 6 uur donker autoflowers kun je ook het beste 18/6 afbloeien.

gr mediwiet

Comment

Bedenk je ook even dat niet iedere lamp geschikt is?
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
          X