Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweektentje kopen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

kweektentje kopen

Korting op 420shop
    Hallo iedereen,
    ik zit eraan te denken een kweektentje aan te schaffen, en dit in een tuinhuis/tuin te plaatsen, liefst zo klein en goedkoop mogelijk, wil er uiteindelijk toch maar maximum, 2,3 planten in groot brengen, en daarvan een goeie opbrengst hebben.
    Laag verbruik, kleine ruimte, en stil zijn mijn wensen (ohja en GOEDKOOP).
    Wil maar kleine hoeveelheden en het gemakkelijk houden, blow niet vaak, maar wil toch wel een voorraadje hebben en ik vind het verschrikkelijk leuk om wiet te kweken en te zien groeien, ben nu namelijk een paar skunk plantjes buiten aan het groot brengen!

(ps : kan je zo'n kweektentje op je kamer zetten of is dat te luidruchtig, ruikt dat te hard, te groot,..?)

hebben jullie suggesties? wil het echt cheap houden

Re: kweektentje kopen

Veel verslagjes lezen uit micro staan er veel verschillende tenten/kasten. Kan je veel uit halen en je eigen ding doen naargelang je budget. En anders plantjes buiten zetten? is wel goedkoper, maar dan ben je nu wel en beetje laat voor denk ik..
    -

Comment

mijn skunk zaailingen zijn nu 2 weken oud ofso , en die moeten normaal uitkomen in oktober/september, dus dat was al nipt maar gaat me denk ik wel lukken met buitenkweek, maar ik spreek voor in de winter/herfst/lente

Comment

In je kamer zou in niet doen, maakt te veel herrie.

Als een een kweektent wil zou ik even op internet zoeken. Er zijn echt genoeg sites die die hebben.
        Minimaal is volgens mij 60 cm breed en lang en 160 cm hoog.

Comment

even klikken op mij handtekening en je vind de exacte kostprijs van mijn kast
          ik ben ooit ook zo goedkoop mogelijk begonnen geloof me uiteindelijk investeer je toch
          ik heb nu een goede kast, alles erop en eraan voor 560€
          Aquafarm 400W HPI/HPS 1 plant SCROG
          groe(n)tjes for all

Comment

Comment

Vind ik wel hoor , er zijn nog veel meer leuke dingen , je kan als de lamp toch brand er ook een peperplant in kwijt !!!!

Comment

Bezig...
              X