Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaadjes in watjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaadjes in watjes

    Korting op 420shop
    beste,

    Ik heb een vraagje ik ben nieuw hierin dus blame me niet voor sommige dingen.Ik heb nu zon 2 dagen me zaadjes in een watje gedaan en vochtig gemaakt en dicht gevouwen.
    Nu zie ik al bij sommige dat er bij 2 dagen iets gebeurd maar bij mij nog niet.Nou heb ik al gelezen dat het tot 7 dagen kan duren maar moet je wel verandering zien in die 2 dagen moet het zaadje lichter worden of iets ?



    zo heb ik het gedaan en dan de watjes dicht gevouwen. Als ik iets verkeerds doe zeg het me dan.

    Bedankt,

    Mitch

    #2
    Re: Zaadjes in watjes

    Dat is goed ja. Maak ze 1x goed nat en stop ze in een bakje met een deksel (voor de luchtvochtigheid).
    En kijk 1x per dag!

    Comment


      #3
      Re: Zaadjes in watjes

      Verder maak et niet uit in het donker of in het licht bij zaadjes klopt dat?

      Comment


        #4
        Re: Zaadjes in watjes

        Watjes vochtig houden en nog even geduld. Licht en donker maakt nu nog niet uit inderdaad.

        geen zorgen, succes!
        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

        Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

        Comment


          #5
          Re: Zaadjes in watjes

          Watjes zijn wel opzich vrij nat maakt dat wat uit ? aangezien je zo ook in een glaswater kan ontkiemen lijkt mij het niet.

          Comment


            #6
            Re: Zaadjes in watjes

            watten uitknijpen tot er geen water meer uitkomt, dan zijn die watte n dus vrij droog. niet te nat kiemen dude. ook zaad ademd.

            Comment


              #7
              Re: Zaadjes in watjes

              ah klote ze waren bij mij wel vrij nat of te wel zeiknat!!!!!! Ik heb ze nu uitgeknepen komt het nog goed of heb ik ze verzopen ?

              Comment


                #8
                Re: Zaadjes in watjes

                Gewoon wat geduld hebben.
                Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                Comment


                  #9
                  Re: Zaadjes in watjes

                  Komt wel goed , ik ontkiem altijd in een petrischaaltje water!

                  Comment


                    #10
                    Re: Zaadjes in watjes

                    Het probleem dat ik had bij te nat met de warmte van afgelopen dagen, is dat ik de zaadjes ook te vochtig hield. Ik vermoed dat ik ze lichtjes heb gekookt, aangezien er eentje wel was ontkiemd maar is opgehouden hiermee. Te vochtig is geen probleem, te vochtig EN te warm is dat dan weer wel.
                    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

                    Comment


                      #11
                      Re: Zaadjes in watjes

                      Ja ik had me bakje onder de bank geschoven zodat ze in het donker stonden. Maar ik ga gewoon afwachten zit nu op dag 3 nog niks bijzonders gebeurd.

                      Comment


                        #12
                        Re: Zaadjes in watjes

                        Maakt het uit dat ik van tacktiek verwisseld ben heb ze in een glas met water gedaan nu inplaats van watjes.

                        Comment


                          #13
                          Re: Zaadjes in watjes

                          2013-08-04-07-10-40.jpg
                          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                          The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                          Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                          sigpic

                          Comment

                          Bezig...
                          X