Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lamp voor beginner

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Lamp voor beginner

Korting op 420shop
    Beste,

Ik weet dat het weer lekker vaag klinkt maar ik ga het toch vragen. Ik ben een beginner en wil nog geen tent kopen of ergens anders groots in invensteren aangezien ik het gewoon klein wil houden.
    Nu is mijn vraag of je eventueel gewoon een bureau lamp kan gebruiken met een bepaalde lamp erin? Ik heb een kleine kas gekocht voor 3 plantjes ongeveer daar zou ik dan een lamp kunnen boven zetten.

Thanks,

Re: Lamp voor beginner

de spaarlamp 5 cm erboven. als je een spaarlamp kan vonden die koutwit geeft wat of 30 koop die.
    in de bloei wel stuk of 6 x 30 wat spaarlampen warmwit is voor 1 plant genoeg, echter 250 wat hps verbruikt minder, denk na.

maar gaat dus wel gewppn eerst eens lezen over spectrum temperatuur kleur en wat het met de plant doet. hps is en blijft het meest efficient
    Last edited by FlintStoned; 3 August 2013, 21:36.

Comment

Re: Lamp voor beginner

Er is zeer veel keuze.. Hangt ook beetje van je budget af...
      Hier heb je wat informatie over spaarlampen. TL lampen gaat ook, meer informatie kan je hier vinden.
      Je kan ook T-neon gebruiken.. Maar dat is misschien en "te grote" investering?

grtss
      -

Comment

microafdeling dan heb je in ieder geval een idee wat je kunt verwachten.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
        X