Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plantjes komen bruin

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

plantjes komen bruin

Korting op 420shop
    P8072528.jpgP8072527.jpg Weet iemand wat er gebeurt met deze plantjes en wat ik eraan kan doen?

vg.

Re: plantjes komen bruin

Toprot.
    Alle aangetaste delen verwijderen, er staan genoeg dergelijke topics op het forum waarin je nog ff een kijkje kunt nemen voor meer info btw.

Comment

Nog nooit gezien dat iemand zn plantje gebruikte als wc papier

Comment

heb 13 plantjes nu nog 11 enkele beginnen licht te rotten en andere niet beter deze te scheiden of niet als ik alles uit knip
        ook heb ik die twee op foto nu uit elkaar getrokken en zie een soort witte schimmel

Comment

Alle rot voorzichtig verwijderen en zeer goed in de gaten houden, je kunt ze apart zetten eventueel.

Die witte schimmel is misschien meeldauw? Zonder foto is het gissen....
          Kijk ff op het forum rond, deze soort vragen zijn reeds beantwoord, foto's zijn aanwezig dus kun je een vergelijk maken!

Comment

heb rondgekeken zeker meeldauw wat gebruik ik het best voor dit tegen te gaan of te stoppen

Comment

Ze zitten in de bloei, dat wordt moeilijk.... ik geef hier geen antwoord op, want ik heb dit nog nooit gehad.

Comment

Wow..ik wilde eigenlijk nog even twijfelen, maar het zou best eens toprot kunnen zijn, heel misschien.duh.gif
                En dit heb je allemaal binnen ? (Omdat we nu bij Vragen binnenwiet kweken zitten he)
                Alles met rot ruim wegknippen en in de kliko, dat kun je niet meer consumeren.
                Toppen met meeldauw gooi ik ook weg, ondanks dat ik rook wilde ik de goden maar niet verder verzoeken door ook nog wat schimmels in m'n longen los te laten.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                X