rooster van rond een ventilator te nemen, maar dit zal ongeveer wel 1/4de aan licht wegnemen dus ik sta open voor suggesties.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bijlichten onder SCROG-net
Collapse
X
-
Re: Bijlichten onder SCROG-net
Ik denk dat je je meer problemen op de hals haalt dan dat je er voordeel van hebt.
Onder zo'n dicht bladerdek heb je andere omstandigheden dan erboven.
Qua luchtvochtigheid en ventilatie zul je dan misschien ook wel wat moeten aanpassen.
Als je een nette scrog maakt, heb je toch al heel het oppervlak vol toppen staan?
QNQ235.jpg =^-^=
-
Je mag sowieso nooit tegen een lamp blazen, da's niet goed voor de lamp en de werking daarvan.
Of het werkt, i dunno, kwestie van erin hangen en testen ?
Meer licht is altijd beter, maar als je de plek hebt, zou ik die mooi boven het net erbij hangen, in plaats van er onder
Op 60x90 kun je best 300 gram droog kweken hoor, met 400W hps erboven en scroggen.
Comment
-
Ik ga ze er gewoon nog bij prutsen boven het bladerdek, zoals je hier kan zien. In totaal kom ik op bijna 320W aan licht
Onder het bladerdek geeft me teveel kopzorgen :p Maar het zou wel eens leuk zijn om te proberen, maar dan waarschijnlijk met TL's langs de zijkant onder het bladerdak. Alleszins zal het niet voor deze kweek zijn"Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"
Comment
Comment