Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnende

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginnende

    Korting op 420shop
    Hallo, eve wat hulp nodig ben al dage aan zoeke achter paar dinge maar vind het niet echt de meeste die er aan beginnen wete dat misschien al allemaal ... Mijn zaadje is net ontkmiend en gepland in bak van 10 liter kwa voeding en zo heb ik echt alles kunnen vinden maar wat is nu beste pot al meteen onder de lamp of nog wachte tot die bove komt groetjes

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    #2
    Re: Beginnende

    In welke potgrond heb je ze gestoken? Hoe heb je ze ontkiemd?
    Wat voor lamp heb je? In welke ruimte ga je kweken? Welk soortje ben je aan het groeien?
    Meer info, aub, maakt alles simpeler Foto's kan en mag ook

    Alleszins, de eerste week geen voeding geven. Wortelstimulator (bijv. Biobizz Root Juice) kan wel, maar is niet nodig.
    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

    Comment


      #3
      Re: Beginnende

      Dag Natallie!
      Als de plantje al boven grond is meteen onder de lamp ja. Met de voeding zou ik wachten. Meestal zit er genoeg voeding in voor enkele weken, al is er verschil tussen potgronden. Je zal het wel zien aan de plantje als die voeding nodig heeft.

      Je kan misschien ook en verslagje beginnen, dan kan iedereen mee kijken. En met foto's, want ik heb gehoord dat ze dat graag hebben hier

      Je mag je ook altijd voorstellen is het member introduction forum



      Groetjes!
      -

      Comment


        #4
        Re: Beginnende

        Heb ze op watje ontkiemd na een paar uur kwame ze al piepe dus ochtend erna in pot gestoke met bio Bizz all grow men kast da ik zelf gemaakt heb is 1 breed en 1,5 m hoog ong men lampe lamp van 300 wt en dan alles voor vocht en themperatuur te regelen dat heeft men vriend over algemeen geregeld en zaadjes zijn Royal queen critical bedankt om eve te antwoorde ik kan straks eve foto's maken maar heb zijn drie lampe van 100 wt in zou ik mijn potte met men zaadjes misschien al in deklast zette met maar een lamp op bv en moet de luchtvochtigheid nu ook al 70 % zijn grts

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Bedankt Lovis voor de rest hoop ik dat het lukt vanaf ze in de kast gaan zal ik mss verslagje make bedankt in ieder geval !

        Comment


          #5
          biobizz_grow_chart.jpg
          "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

          Comment

          Bezig...
          X