Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Uhm nee, Mendil is voor 5 plantjes te klein. Ik werk zelf met de SJ DR 90II...die is 90x90x180 is net iets groter. 60x60 is net iets te klein voor 5 plantjes. Prijs verschil is ook niet zo groot tussen de 2 tentjes. En deze is ook veel ste laag. Kijk ff bij de growshop voor de prijzen. Valt best mee dat prijsverschil. Je houdt vol zie ik, Das goed om te zien. Succes met je keuze alvast. Denk dat we je dan wel binnenkort een groeiverslagje van je gaan tegemoet zien.
ik denk dat je inderdaad net ff groter moet nemen , het is net als met een koelkast ook altijd te klein ! de ham vraag is heb je er ruimte voor , meet het ff na !!!!!!!Veel suc6 met je aankoop !!! grtz Budha
Yeah, ik was niet zeker of jij nou ook zo'n tentje had.
Voila, zelfde effect, het kan wel, 't is alleen wat krap soms
krap idd ma zo als je zag lukt het wel ^^ gewoon rechtopzetten dan aan de zwarte kant even zwart/wit folie en op de bodem een fan maken onder de tent, voor inlaat.
Comment