Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lamp wisselen tijdens kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Lamp wisselen tijdens kweek

Korting op 420shop
    Hey,
    Kan het kwaad om tijdens de kweek over te stappen van een hps lamp naar een spaarlamp of led? plantjes zijn ongeveer 1 week oud. Ik heb maar een 60x60x120 tentje en die 400w hps maakt het veel te warm binnen :s Ook is de kost veel groter dan de opbrengst van 3 autoflowers. In de winter ben ik van plan de hps wel te gebruiken. Zo kan ik de 2 eens vergelijken.

Peace
    BOMBOKLAT

Re: Lamp wisselen tijdens kweek

Kan je niet je geld steken in zwaardere afzuiging + wat feminised zaden zodat je met 400 watt verder kan en een vol hokkie?
    500 m3 per uur moet meer dan voldoende zijn.

Comment

Autoflowers binnen nee..

Licht is gewicht!!!

Spacefrog heeft gelijk

Comment

Je kan je lampen gewoon verwisselen hoor.

Comment

Nu maakt het zoveel niet uit, doe maar gerust. Een 400W'er heb je sowieso niet nodig voor de voorgroei, zoveel blad om aan zoveel fotosynthese te doen hebben ze nog niet Ik bouw met spaarlampen mijn licht hoeveelheid per week met 20W per plant omhoog.
          Autoflowers zijn leuk, maar veel ga je er niet mee bereiken. Opbrengen doen ze alleen als je ze onder de gratis zon in je tuintje plaatst. Is ook alleen handig als de hele buurt niet moet weten dat je er ook eentje buiten hebt staan. Binnen zijn ze enkel nog leuk
          "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

Oke thanks iedereen! Het leuke aan deze site is dat je verschillende antwoorden en mogelijkheden krijgt waardoor je zelf wat kan gaan puzzelen

Peace

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/31116-1x-Easy-Bud-amp-2x-Quick-One

hier vind je mn kweekverslag
            BOMBOKLAT

Comment

Ik heb nu zelf ook autoflowers staan onder een 400 watt. Het zijn wel grappige plantjes, maar verder erg zonde van je ruimte.

Mijn volgende ronde zijn gefeminiseerde zaden waarmee ik ga scroggen. Zo haal ik toch een aardig oogstje, meestal rond de 250 gram (met een cooltube).

Wat is eigenlijk veel te warm?
              Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Bezig...
              X