Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HELP! voeding tekort? of te veel ?wie kan mij vertellen wat er mis is zie foto's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HELP! voeding tekort? of te veel ?wie kan mij vertellen wat er mis is zie foto's

    Korting op 420shop
    Dag allemaal,

    ik ben een nieuwe kweker ...
    mijn set up 1.20 1.20 2.00 secret jardin 400m3
    bloei lamp: hps philips 600 watt
    box afzuig 1000m3
    koolstof filter 800m3
    clip fan
    mist maker(humidifier)
    all mix pot grond
    bio bizz complete voedingslijn
    groeilamp: secret jardin tl 2x75watt iets van 10.000 lumen
    11 ltr potjes
    5x white widow fem zaad
    5x mako haze fem zaad


    mijn planten hebben last van gele bladeren aan de onderkant en eentje heeft zelfs roestvlekken ? en randen uitgedroogd. heb veel gelezen ik zit zowat bij te sturen door minder voeding te geven...
    nu 4de week bloei ik geef ze biogrow biobloom en topmax van biobizz

    wie helpt?

    DSC_1529.jpgDSC_1495.jpgDSC_1498.jpgDSC_1502.jpgDSC_1517.jpgDSC_1528.jpg

    #2
    Re: HELP! voeding tekort? of te veel ?wie kan mij vertellen wat er mis is zie foto's

    Je moet ff zoeken naar monty's bladprobleem ding. Daar kan je uitvinden wat er mis gaat

    Staat bij bladproblemen volgensmij
    Buitenkweek 2013: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...itenkweek-2013

    Comment


      #3
      Re: HELP! voeding tekort? of te veel ?wie kan mij vertellen wat er mis is zie foto's

      Vermoed overvoeding. Ik zit net te lezen dat je grond eigenlijk al voldoende voedingstoffen bevat, eventueel kan je nog wat toevoegingen doen. Ik vermoed dat je groeivoeding niet nodig is geweest.

      Ik zou voorlopig even afgezuurd water geven
      Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

      Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

      Comment


        #4
        Re: HELP! voeding tekort? of te veel ?wie kan mij vertellen wat er mis is zie foto's

        Die HPS foto's zien we zo niets op. Alles is geel. Je geeft aan dat de problemen onderin zitten, maar de foto's zijn voornamelijk van de toppen?

        Als het gaat om blad onderin dan lijkt het me een stikstof tekort en wat beschadigingen die ontstaan zijn bij watergeven of verplaatsen van de planten.

        Lijkt me vrij normaal voor planten in dit stadium van de kweek?

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #5
          mogelijke oorzaak..

          In het schema van Biobizz bij week 4 bloei voor Biobizz Allmix staat er :
          4ml/L Bioheaven
          1ml/L Biogrow
          3ml/L Biobloom
          (geen Alg-a-mic)
          1ml/L Topmax
          Eventueel Fishmix

          Staan ze niet te nat ?
          Waarom geef je geen Bioheaven ?
          Heb je in de groei wel met Fishmix geneveld ?
          Je gebruikt niet al te grote potten, misschien is de pH van het medium te hoog opgelopen ?
          Als de pH meevalt zou ik misschien eens een paar keer Alg-a-mic toevoegen, om te zien of het helpt, niet omdat ik zeker ben dat het werkt
          Last edited by QnQ; 23 August 2013, 08:51.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: HELP! voeding tekort? of te veel ?wie kan mij vertellen wat er mis is zie foto's

            *ok ja ik had al een vermoeden misschien overvoeding ik gaf ze namelijk om de ene dag 500ml water met voeding in de 4de week bloei

            *nee ik had niet met fishmix beneveld tijdens groei

            *fotos van de onderkant komen eraan as. zondag

            *en bioheaven zal ik direct aanschaffen ... krijgt de plant in dit stadium nog extra energie en weerstand hiervan? in dit stadium van bloei ik ga nu 5de week in...

            *en ik zal idd deze week alleen water geven

            alvast bedankt mannen toppie!

            Comment


              #7
              Re: HELP! voeding tekort? of te veel ?wie kan mij vertellen wat er mis is zie foto's

              Waar zie je overvoeding dan? Dan zou je toch eerst verbrande bladpunten zien?

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment

              Bezig...
              X