Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

uitgekiemt wat nu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    uitgekiemt wat nu

    Korting op 420shop
    Beste levensvgenietende telers


    Ik ben nieuw op dit forum en een leek in de kweek.
    Ik heb net een zaadje purple haze gefeminiseerd white label uitgekiemd wat nu?
    Het tweede knopje begint te komen.Heb hem uitgekiemd in een turfpotje met zaailing grond van intratuin.Na twee weken is het nog maar een zeer klein plantje toch is het blad super mooi gevormd mooi van kleur en simetrisch.
    De kwaliteit is volgens mij zeer goed alleen groeien doet hij niet.Ik zet hem voor het raam en s,middags gaat hij de kas in daar is het 25 graden en lekker veel licht.Ben nu al een beetje wortel stimulant aan het geven is dit goed of moet niks doen of moet ik volledige voeding gaan geven?Ik heb een 400watt lamp maar lijkt me duur voor een plantje.Zijn er goed koperen alternatieven.

    Graag krijg ik wat tips om mijn schatje groot te krijgen.Wil dit plantje al mijn leifde geven en uit laten groeien tot een paars monster.

    Ben net begonnen maar geniet er nu al van.

    #2
    Re: uitgekiemt wat nu

    Nog geen voeding geven pas later beginnen en dan een lichte dosis.
    Misschien geef je te veel water? Dan staan ze ook stil.

    Comment


      #3
      Re: uitgekiemt wat nu

      ik kiem en stek in pluggen !! als er witte puntjes door de plug heen groeien , wortels dus kan je hem verpotten !! maar de dagen beginnen al te korten , dus je hebt straks wel de lamp nodig !!!! dus als de wie de weer ga nog een paar zaadjes kiemen dus !!!! je lamp brand toch !!!!VIER PLANTEN IN PLAATS VAN 1

      Comment


        #4
        Re: uitgekiemt wat nu

        Denk dat ik wel iets te vaak water geef bijna iedere dag aan de buiten kant van het turf potje zit ook wat schimmel.
        Ik doe een paar druppels wortel stimulant op een 1.5 liter fles.Dit krijgt hij in een week.Ik zal er drie dagen tussen laten en dan kijken wat er gebeurd of kan ik beter een keer in de week water geven.Moet het water al aangepast zijn de ph waarde bedoel ik?

        Hoe groot moet dan het plantje zijn voor ik extra voeding moet geven?


        Kan alle tips gebruiken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Last edited by yellow mellow; 25 August 2013, 09:09.

        Comment


          #5
          Re: uitgekiemt wat nu

          Hoe werkt dat dan precies met pluggen en gaan ze dan meteen onder de lamp?

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: uitgekiemt wat nu

              sowieso kan ik je aanraden om je plantje niet in zaailingengrond vd intratuin te zetten maar in professionele op de behoefte van je plant afgestemde aarde, verkrijgbaar bij de growshop

              Comment


                #8
                Re: uitgekiemt wat nu

                Bedankt voor de uitgebreide uitleg hier kan ik wat mee.

                Toch heb ik nog twee vragen.Hoe lang duurt het bij jouw voordat de wortels uit de cocos plug groeien en onder wat voor lamp zet je ze.

                Comment


                  #9
                  Re: uitgekiemt wat nu

                  Achter het raam gaat het sowieso niks meer worden, ze moet echt onder een goeie lamp.
                  Probeer eens wat kweekverslagen te lezen, daar staat alles in.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: uitgekiemt wat nu

                    ga ik doen thanks

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Re: uitgekiemt wat nu

                        Hey Budget Grower,

                        Je hebt gelijk ik ga het anders aanpakken.Voor ik met de nieuwe opzet begin moet ik nog een ding uitzoeken misschien kun ji me hier mee helpen anders maak ik er een nieuw topic van.

                        Ik heb mechanische ventilatie die ik niet gebruik.Ik wil de bak van de mechanische filter ombouwen tot koolstoffilter.Dit zou als voor deel hebben dat ik kan schakelen tussen de afzuigers ik wil met meerdere afzuigers werken omdat dit heel veel moegelijkheden bied op het gebied van geluid en onderhoud.Plus het hang er allemaal all het zou ideaal zijn.

                        Hoop dat iemand me hiermee kan helpen dit zal vast en zeker wel een keer eerder gedaan zijn.
                        Last edited by yellow mellow; 1 September 2013, 21:47.

                        Comment

                        Bezig...
                        X