Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zal dit werken? Hulp gevraagd!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zal dit werken? Hulp gevraagd!

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen!

    Ik denk erover om een kleinschalige binnenkweek op te starten.Maar omdat ik met een thuissituatie zit waarbij ik maar om de week thuis ben is dit nog al lastig ivm het watergeven,...Maar nu vond ik dit op het internet
    Last edited by Cid420; 27 August 2013, 22:03.

    #2

    Comment


      #3
      Re: Zal dit werken? Hulp gevraagd!

      Blumat.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Zal dit werken? Hulp gevraagd!

        Hartelijk bedankt,allebei!

        Comment


          #5
          Re: Zal dit werken? Hulp gevraagd!

          Verkeerde topic dit is buiten kweek zal vragen of het verplaats kan worden

          Gr bella
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Zal dit werken? Hulp gevraagd!

            irrigatie ?? BLUEMAT !!!!!

            werkt geweldig zonder stroom en altijd en altijd en altijd geweldig.

            Kan je voor buitenkweek altijd nog een accu + timer + Laagspanningsdompelpompje (conrad) + zonnecel + tuinslang + Vlotterschakelaar + sloot op aansluiten.
            (bluemat aansluiten op een bak die 1 meter hoog staat met pomp via vlotterschakelaar in sloot met tuinslang en zonnecel voor de stroom + accu om stroom op te slaan = simpel als een boer (die gebruiken hem voor drink bakken).

            Comment


              #7
              Re: Zal dit werken? Hulp gevraagd!

              hallo mede growers, ik zit zelf te denken de blumat probeerset aan te schaffen. de vraag is echter kan ik de blumat drupperlaas aan een grote emmer water aansluiten? ipv van een kraan? ik heb geen plaatje of video kunnen vinden hoe een blumat is aangesloten op een emmer.( ivm voeding ) als ik naar kweekverslagen zie, zie ik alleen het plantje zelf maar niet echt het blumat systeem. ik wil namelijk een beeld krijgen hoe het eruit ziet.

              een eigen topic aanmaken vond ik onnodig

              Comment


                #8
                Re: Zal dit werken? Hulp gevraagd!

                Zorg dat je emmer hoger staat dan waar je water moet komen. Een kleinschalige watertoren dus ^^
                De aansluiting ervan ga je wel zelf moeten verzinnen.

                Edit: http://www.blumat.nl/Page/208240_kamerplant-blumat.aspx
                Last edited by Bombadil; 5 September 2013, 23:08.
                "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

                Comment


                  #9
                  Re: Zal dit werken? Hulp gevraagd!

                  thanks, hoezo aansluiting btw? is die startset/probeerset meteen plug&play ? moet ik een andere soort slang nemen?

                  Comment


                    #10
                    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

                    Comment


                      #11
                      Re: Zal dit werken? Hulp gevraagd!

                      bij de startersset zit bijna alles. Je zal waarschijnlijk nog een vat doorvoer(2.5 euro)welke slang zit erbij? en mischien slang(5euro) nodig hebben moet je ff checke. Maar dit alles kost niks ookal koop je het los. koop gewoon via blumat die hebben alles en lekker direct tog.

                      Dan heb ik nog wel een vraag wat voor voeding gebruik je aangezien niet iedere voeding geschikt is icm blumat systeem?
                      Als jij een setje hebt zal ik voor foto's zorgen hoe je het aansluit(het stelt geen zak voor hoor)

                      greets

                      Comment


                        #12
                        Re: Zal dit werken? Hulp gevraagd!

                        sorry voor de topic starter( beetje hijjack topic) ik wou gewoon tomaten voeding gebruiken NPK 5-6-7 ( DCM) en ik heb nog Terra Grow en Terra Roots ofzo deze zijn van plagron. maar ben al in ik denk heb nog 4-6 weken te gaan. voordat ik hem omhak

                        Comment


                          #13
                          Re: Zal dit werken? Hulp gevraagd!

                          De probeerset waar ik een linkje van plaatste zit alles bij, behalve het vat/emmer.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          Bezig...
                          X