Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hallo ik ben nieuw,heb het volgenden probleem heb een tent staan van 3b/1.5d/2h hangt een 1100 m3 buisafzuiger in verse inlaat door middel van een slang rond gelegd met gleuven met een softboxje van 250m3
3 lampen a 600w ik gebruik geen ventilator temp is donker 25 en lampen aan 32 afzuigen draait volop maar de temp krijg ik niet naar beneden mischien iemand een tip ....
Wel een ventilator gebruiken... voor betere verdeling v/d koele lucht.
Verder is je afzuiger al redelijk krap en heb je vette ondercapaciteit op je aanvoer.
Ik adviseer je 1500 m3 uitblaas en 1000 m3 inblaas voor 3x hps 600 watt, deze hoeven dan ook niet continu op 100% te draaien.
Goedkopere oplossing kan zijn een paar passieve inlaten te maken maar of je het daarmee red...........
Temperatuur krijg je naar beneden door te zorgen dat je inkomende lucht koel genoeg is. Dat kan een probleem zijn wellicht, dan zal je een lamp uit kunnen doen. Andere optie is een zwaardere afzuiging en een ventilator die de warmte bij de lamp weg haalt. Eventueel actieve inlaat.
lolz ik haal met mijn 2 bij 2 tentje met 4x 600 watt en 1125 m3 afzuiger de temp wel onder de 30 graden.
Gewoon een kwestie van te weinig in laat waardoor je afzuiger niet zijn capaciteit kan waarmaken.
Ook kan het zijn dat je een veel te lange slang hebt gebruikt met te veel bochten waardoor de afzuiger zijn kracht verliest.
je kan niet verwachten dat de afzuiger en de verse lucht met moeite naar binnen trekt en ook nog eens een lang uitlaat kanaal met bochten en andere fratsen heen uitblaast en nog steeds zijn max capaciteit haalt.
Hallo ik ben nieuw,heb het volgenden probleem heb een tent staan van 3b/1.5d/2h hangt een 1100 m3 buisafzuiger in verse inlaat door middel van een slang rond gelegd met gleuven met een softboxje van 250m3
3 lampen a 600w ik gebruik geen ventilator temp is donker 25 en lampen aan 32 afzuigen draait volop maar de temp krijg ik niet naar beneden mischien iemand een tip ....
Oorspronkelijk geplaatst door BudgetgrowerView Post
lolz ik haal met mijn 2 bij 2 tentje met 4x 600 watt en 1125 m3 afzuiger de temp wel onder de 30 graden.
Misschien moeten jullie de forum regels eens beter doornemen:
Comment