Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blaren krullen naar binnen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blaren krullen naar binnen

    Korting op 420shop
    Click image for larger version

Name:	IMG_3647.jpg
Views:	1
Size:	58,8 KB
ID:	1167181Click image for larger version

Name:	IMG_3648.jpg
Views:	1
Size:	65,4 KB
ID:	1167182Click image for larger version

Name:	IMG_3649.jpg
Views:	1
Size:	73,2 KB
ID:	1167183Click image for larger version

Name:	IMG_3651.jpg
Views:	1
Size:	74,3 KB
ID:	1167184Click image for larger version

Name:	IMG_3652.jpg
Views:	1
Size:	75,7 KB
ID:	1167185
    Last edited by mosha; 30 August 2013, 16:29.

    #2

    Comment


      #3
      Re: Blaren krullen naar binnen

      Wat versta je onder een echte pot? Dit is een echte planten pot gekocht voor alle soorten huisplanten.
      Buiten kritiek geven, kan je ook een oplossing of suggesties bieden voor de problemen die ik heb?
      Ik ben er zeker van dat dit een typisch veel voorkomend probleem is maar ik vind nogal veel uiteenlopende oplossingen of nog bijkomende kenmerken dat mijn plant niet vertoont waardoor ik niet echt iets durf ondernemen.

      Comment


        #4
        Re: Blaren krullen naar binnen

        zet die plant buiten

        Comment


          #5
          Re: Blaren krullen naar binnen

          Ik ga geen oplossing en suggestie zeggen.
          Want dat is totaal zinloos!
          Je vroeg erom ik gaf eerlijk antwoord,
          Als je de waarheid niet kunt verdragen,
          Zeg dan niet dat anderen alleen kritiek leveren.

          Ik help je bij deze niet verder.
          Fijn weekend,

          Comment


            #6
            Re: Blaren krullen naar binnen

            zalig smoort ene zou ek zeggen.

            Comment


              #7
              Re: Blaren krullen naar binnen

              Dat is het niet Mosha.

              Hij heeft je als eerste het juiste antwoord gegevan.
              Het zelfde antwoord wat alle anderen gaan geven.

              Buiten zetten die plant.

              Het is dit of euro's uitgeven aan de juiste belichting, afzuiging, schakel kasten, en ventilatoren.
              Last edited by Escargot; 30 August 2013, 23:05.
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment


                #8
                Re: Blaren krullen naar binnen

                Zet je plant in een grotere pot aarde ze heeft te korten.
                Waar jij jou plant wil zetten is aan jou eigen alleen het doe sommige mensen pijn als ze een mooie plant binnen zien staan smeken om ZON
                Maar waarschijnlijk gaat dat niet en moet je het zo doen.
                Dus beste verpot je hem naar een grotere pot flinke slok water en klaar

                P.s er zijn meer mensen geweest die voor een raam kweekte en toppen oogsten zelfs op dit forum
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Last edited by Escargot; 30 August 2013, 23:29.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment


                    #10
                    Re: Blaren krullen naar binnen

                    Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                    Zet je plant in een grotere pot aarde ze heeft te korten.
                    Waar jij jou plant wil zetten is aan jou eigen alleen het doe sommige mensen pijn als ze een mooie plant binnen zien staan smeken om ZON
                    Maar waarschijnlijk gaat dat niet en moet je het zo doen.
                    Dus beste verpot je hem naar een grotere pot flinke slok water en klaar

                    P.s er zijn meer mensen geweest die voor een raam kweekte en toppen oogsten zelfs op dit forum
                    inderdaad ik heb geen keus, ik woon op een appartement op het eerste en kan de plant niet buiten zetten. Jammer genoeg is een grotere pot ook niet mogelijk want dan kan ze niet meer voor het raam staan.
                    Wat ik hier en daar hoor is dat het verpotten in een steeds grotere pot niet nodig is en soms zelf schadelijk voor de plant omdat ze dan telkens weer moet aanpassen en extra wortels bij kweken. Wat is zoal het "aangewezen" eind formaat volgens u?
                    Ik heb ze gisteren en vandaag meer water gegeven, zowel langs boven als onder en het gaat al veel beter. Ik denk dat ik haar water consumptie heb onderschat. De schaal waarin haar pot staat is nu ook vochtig en ze geeft weer een lekker geurtje af.
                    Dank u voor uw reactie

                    Comment


                      #11
                      Re: Blaren krullen naar binnen

                      lees je nu wat je alleen wil lezen Mosha ???
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                      Comment


                        #12
                        Re: Blaren krullen naar binnen

                        Ik begrijp niet goed waarom jullie denken dat ze niet in een goeie pot zit. Dit was een van de beste plantenpotten die er was in de tuinwinkel met een garantie op goede afwatering...
                        Ik zie het verschil niet tussen de pot die ik nu heb en een emmer met 10 gaten. De pot is een van 10.25 liter. Nu nog verpotten naar een emmer die even groot is qua volume maar andere soort afwatering heeft toch geen nut? zie reactie op belladonna.
                        Dien ik nog iets extra te geven qua voeding. Zie fosfor en rode paarse stengels.Click image for larger version

Name:	IMG_3655[1].jpg
Views:	1
Size:	44,2 KB
ID:	1028237
                        Lampplaatsen, afzuiging, ea was niet mogelijk omdat mijn partner dat niet wilt. Als we verhuizen kan dit een mogelijkheid worden maar door plaats gebrek begrijp ik haar wel al hoop ik haar mening te laten veranderen tegen volgend jaar.
                        Dank u voor uw reactie.

                        Comment


                          #13
                          Re: Blaren krullen naar binnen

                          pfoe, als je zo'n plank voor je kop draagt heeft het weinig zin.
                          Formaat: 18L
                          Wat te doen: andere /verse grond, nieuwe pot, beter licht en beter watergeven.

                          Je hebt je antwoorden, en je geeft aan dat je er niets mee doet omdat je ergens iets tegenstrijdigs gelezen hebt. Dan houdt het op.. Als je bij ieder puntje meteen zegt: "nee dat kan niet omdat.." wat hebben wij er dan aan om je te helpen? Wil je dan wel echt hulp?
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #14
                            Re: Blaren krullen naar binnen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Escargot View Post
                            lees je nu wat je alleen wil lezen Mosha ???
                            lol, geduld makker, smoort ene zou ek zegge. iets te rap met uw reactie...

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                            pfoe, als je zo'n plank voor je kop draagt heeft het weinig zin.
                            Formaat: 18L
                            Wat te doen: andere /verse grond, nieuwe pot, beter licht en beter watergeven.

                            Je hebt je antwoorden, en je geeft aan dat je er niets mee doet omdat je ergens iets tegenstrijdigs gelezen hebt. Dan houdt het op.. Als je bij ieder puntje meteen zegt: "nee dat kan niet omdat.." wat hebben wij er dan aan om je te helpen? Wil je dan wel echt hulp?
                            Dan kan u dat toch gewoon weerleggen? Als u daar simpel op antwoord nee dat kan zeker geen kwaad, verpotten die handel is de kous toch af?

                            Comment


                              #15
                              Re: Blaren krullen naar binnen

                              We staan echt niet je af te zeiken of jou de les te lezen.

                              Iedereen wil dat je een goeie gezonde plant overhoud.
                              Zorg in ieder geval dat jouw water weg kan lopen.

                              Gooi om te beginnen die waterschotel leeg.
                              Als er dan meer water in komt dit ook weer afvoeren.

                              Wiet houd van een luchtige, vochtige grond, niet van een moeras.
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment

                              Bezig...
                              X