Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blaren krullen naar binnen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Blaren krullen naar binnen

    Nu zie ik een stoel staan op een balkon achtig iets.

    Wat is de situatie daar???
    Ik bedoel met de buren etc....

    Dat zou al een hele verbetering kunnen zijn.
    Misschien net mooi om de plant te laten (af)bloeien.

    Dit is heel zeker veel beter als achter dubbel glas.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment


      #32
      Re: Blaren krullen naar binnen

      Mijn punt dus om je partner alleen maar meer te kunnen overtuigen. Je zal dan geen steun geven aan die rare kerels op de hoek

      Je chill stoel is buiten, en die kan vast wel nog een beetje naar voren. Ik zou zeggen knal hem daar neer.

      Ook is dit mijn persoonlijke mening. Je zegt dat op sommige plekken mensen het van buiten kunnen zien.. Ik weet niet hoe vaak jij naar binnen kijkt bij andere mensen, maar ik igg niet. Als iemand wat wilt vinden dan zal dat toch wel lukken. Bij mij staan ze ook op het balkon, politie houd er erg van om op bezoek te komen in me straat. En tot nu toe, nog niks.. (stress hem, wel hoor) Omdat ze toch niet omhoog kijken als dat niet nodig is
      sigpic

      Comment


        #33
        Re: Blaren krullen naar binnen

        Mijn vriendin wou ook geen plantjes/kweekgerief in huis. Ik heb gewoon kast stiekem gebouwd en na en tijdje laten zien. Verrassing! Na de kast te hebben gezien vond ze het ineens oke. Zolang geen geur uit de kast kwam
        -

        Comment


          #34
          Re: Blaren krullen naar binnen

          Oorspronkelijk geplaatst door Escargot View Post
          Nu zie ik een stoel staan op een balkon achtig iets.

          Wat is de situatie daar???
          Ik bedoel met de buren etc....

          Dat zou al een hele verbetering kunnen zijn.
          Misschien net mooi om de plant te laten (af)bloeien.

          Dit is heel zeker veel beter als achter dubbel glas.
          Ik denk dat dat geen probleem is zolang de overlast niet te groot wordt denk ik. Ge zie ze alleen maar als ge ze echt wilt zien en dan nog weet ge niet zeker dat het een wietplant is.
          Ze staat sinds begin deze week op het balkon achter mijne stoel en ze doet het wel goed. Toppen beginnen goed door te komen. Ik heb ze ook een beetje substral voeding gegeven.
          Nu stel ik mij de vraag wat met het weer, als het kouder wordt en begint te regen zoals vandaag?

          Dank u voor uw reactie

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Oorspronkelijk geplaatst door Lovis View Post
          Mijn vriendin wou ook geen plantjes/kweekgerief in huis. Ik heb gewoon kast stiekem gebouwd en na en tijdje laten zien. Verrassing! Na de kast te hebben gezien vond ze het ineens oke. Zolang geen geur uit de kast kwam
          Waar hebt ge die kast dan ineen gestoken? Zoiets valt toch op als ge het aan't maken bent? En hoe wist ge da die kast hare smaak ging zijn? Die van ons is nogal gesteld op haar interieur...

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Oorspronkelijk geplaatst door SmokinDad View Post
          Mijn punt dus om je partner alleen maar meer te kunnen overtuigen. Je zal dan geen steun geven aan die rare kerels op de hoek

          Je chill stoel is buiten, en die kan vast wel nog een beetje naar voren. Ik zou zeggen knal hem daar neer.

          Ook is dit mijn persoonlijke mening. Je zegt dat op sommige plekken mensen het van buiten kunnen zien.. Ik weet niet hoe vaak jij naar binnen kijkt bij andere mensen, maar ik igg niet. Als iemand wat wilt vinden dan zal dat toch wel lukken. Bij mij staan ze ook op het balkon, politie houd er erg van om op bezoek te komen in me straat. En tot nu toe, nog niks.. (stress hem, wel hoor) Omdat ze toch niet omhoog kijken als dat niet nodig is
          Ik woon langs de achterkant van het gebouw dus de flikke zijn mijn grootste zorg niet. De gemiddelde leeftijd van de mensen die het kunnen zien wel. Langs nen andere kant die hebben de hippietijd meegemaakt wat kunnen die daar tegen hebben...

          Comment


            #35
            Re: Blaren krullen naar binnen

            Ik had die kast eigenlijk voor en ander doel gekocht. En ze vond die best wel mooi eigenlijk. Toen ging ze en weekendje weg met de vriendinnen. Dus mn kans gegrepen en die snel aangepast
            -

            Comment


              #36
              Re: Blaren krullen naar binnen

              Mijn plant staat buiten en volgende week geven ze slechter weer. Kan dit kwaad? Kan ze de winter overleven als ik er niets van oogst en ze binnen ze met iets minder water zoals bij andere planten?

              Comment


                #37
                Re: Blaren krullen naar binnen

                Volgens mij kan je beter wat meer buitenverslagjes lezen
                Waarom zoveel moeite doen voor die te overwinteren? Gewoon nieuwe zaaien volgens jaar? Of stekjes van maken.
                Cannabis als ik me niet vergis is normaal gezien maar en eenjarige plant. Gr
                -

                Comment


                  #38
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment


                    #39
                    Re: Blaren krullen naar binnen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Lovis View Post
                    Volgens mij kan je beter wat meer buitenverslagjes lezen
                    Waarom zoveel moeite doen voor die te overwinteren? Gewoon nieuwe zaaien volgens jaar? Of stekjes van maken.
                    Cannabis als ik me niet vergis is normaal gezien maar en eenjarige plant. Gr
                    Ik ben op dit forum gekomen om direct contact te hebben, op internet leest ge alles en niets en is er altijd twijfel. De raad dak heb gekregen om een kast te zetten is stillekes aan't zakken bij die van ons. Nog ff en kga een heleboel nieuwe vragen hebben wss...
                    ik weet het maar mss was er wel iemand met nen truc, haar op smore ga nie veel geven dus mss kon ek er wel ne struik van maken.
                    Dees was een klein plantje dat ik heb gekregen voor mijne verjaardag 2 jaar geleden. Deze foto is een jaar oud (12/12/12)
                    IMG_2749.jpg

                    Comment


                      #40
                      Re: Blaren krullen naar binnen

                      Als je u plant wilt overwinteren moet je die niet in de bloei zetten en gewoon laten groeien. Maar daarvoor heb je lampen nodig.
                      Yucca is wel geen cannabis he
                      -

                      Comment


                        #41
                        Re: Blaren krullen naar binnen

                        Oorspronkelijk geplaatst door mosha View Post
                        Ik ben op dit forum gekomen om direct contact te hebben, op internet leest ge alles en niets en is er altijd twijfel. De raad dak heb gekregen om een kast te zetten is stillekes aan't zakken bij die van ons. Nog ff en kga een heleboel nieuwe vragen hebben wss...
                        ik weet het maar mss was er wel iemand met nen truc, haar op smore ga nie veel geven dus mss kon ek er wel ne struik van maken.
                        Dees was een klein plantje dat ik heb gekregen voor mijne verjaardag 2 jaar geleden. Deze foto is een jaar oud (12/12/12)
                        [ATTACH=CONFIG]194084[/ATTACH]
                        die van ons is't fototoestel op school vergeten, tzal voor morgen zijn.

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Lovis View Post
                        Als je u plant wilt overwinteren moet je die niet in de bloei zetten en gewoon laten groeien. Maar daarvoor heb je lampen nodig.
                        Yucca is wel geen cannabis he
                        Nee da zou te gemakkelijk zijn, in't leven krijgt ge niets gratis.
                        kzal ma is op zoek gaan naar een kast waar ik lampen kan insteken. Enige gedacht wat je aanraadt voor 1 max 2 planten qua hoogte breedte en diepte?

                        Comment


                          #42
                          Re: Blaren krullen naar binnen

                          De beloofde foto's
                          IMG_3746.jpgIMG_3747.jpgIMG_3787.jpgIMG_3788.jpgIMG_3789.jpgIMG_3790.jpgIMG_3791.jpg

                          Comment


                            #43
                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment


                              #44
                              Re: Blaren krullen naar binnen

                              kben niet zeker dat ik er iets van ga roken. Kheb wel al een plaats voorzien voor ze te laten drogen.

                              Ik ben de kweekkast optie serieus aan't overwegen iets in deze aard.



                              ervaring mee?

                              Comment


                                #45
                                Re: Blaren krullen naar binnen

                                Ja, de TS. Lees maar zn verslag en vele anderen in de micro sectie. Ervaringen genoeg
                                -

                                Comment

                                Bezig...
                                X