Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Blaren krullen naar binnen
Collapse
X
-
Re: Blaren krullen naar binnen
lol ik heb mn planten wel 10x zo erg gehad en die kwamen er ook gewoon bovenop, ducktape touw bamboestokken
het wondermiddel... dont worry, zolang de sappen nog kunnen stromen is er geen man overboord
kijk naar klieven, of knakken
het is echt onkruid
succes met je plant voor de rest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gezelligheids roker View Postlol ik heb mn planten wel 10x zo erg gehad en die kwamen er ook gewoon bovenop, ducktape touw bamboestokken
het wondermiddel... dont worry, zolang de sappen nog kunnen stromen is er geen man overboord
kijk naar klieven, of knakken
het is echt onkruid
succes met je plant voor de rest.
IMG_3961.jpgIMG_3963.jpgIMG_3964.jpg
Zou je een plant ook zo ondersteunen in een kast?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oorspronkelijk geplaatst door wietsmoker93 View PostAch dat komt wel goed, alleen de bloei zit er pas heel laat in.
Heb me planten er wel is erger bij zien staan, en ik laat ze gewoon vanzelf omhoog komen zonder bamboestokken en draad :p
Ik denk dat het feit dat het gevonden zaadjes zijn er voor veel tussen zit. Haar zussen bleken toch nog 1 manneke te zijn en hebben nog meer achterstand dan de mijn.
Eentje is ook aan het toppen, de andere zo goed als niets.
Comment
-
Ze is gedroogd en geoogst.
IMG_4007[1].jpg
Smaak en de geur zijn ok, alsook de roes die ze geeft, is wel korter dan bij ander gerief.
Uiteindelijk is het resultaat beter dan verwacht. Van de 4 personen die er al iets van hebben gesmoord zijn er twee voor en twee iets minder.
ik ben er zeker van mits een goede kweekkast, ik die laatste twee ook zal overtuigen.
Comment
Comment