Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blaren krullen naar binnen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Blaren krullen naar binnen

    IMG_3950.jpgIMG_3951.jpg khoop dat het goed komt.

    Comment


      #77
      Re: Blaren krullen naar binnen

      Ach dat komt wel goed, alleen de bloei zit er pas heel laat in.


      Heb me planten er wel is erger bij zien staan, en ik laat ze gewoon vanzelf omhoog komen zonder bamboestokken en draad :p

      Comment


        #78
        Re: Blaren krullen naar binnen

        lol ik heb mn planten wel 10x zo erg gehad en die kwamen er ook gewoon bovenop, ducktape touw bamboestokken
        het wondermiddel... dont worry, zolang de sappen nog kunnen stromen is er geen man overboord
        kijk naar klieven, of knakken
        het is echt onkruid
        succes met je plant voor de rest.

        Comment


          #79
          Re: Blaren krullen naar binnen

          Oorspronkelijk geplaatst door gezelligheids roker View Post
          lol ik heb mn planten wel 10x zo erg gehad en die kwamen er ook gewoon bovenop, ducktape touw bamboestokken
          het wondermiddel... dont worry, zolang de sappen nog kunnen stromen is er geen man overboord
          kijk naar klieven, of knakken
          het is echt onkruid
          succes met je plant voor de rest.
          niets is geknakt. Door ze naar omhoog te helpen, lijken sommige knoppen het beter te doen. Zelf als er wind is lijkt de verdeling over heel de plant te gaan ipv een deel en is er meer evenwicht.
          IMG_3961.jpgIMG_3963.jpgIMG_3964.jpg

          Zou je een plant ook zo ondersteunen in een kast?

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Oorspronkelijk geplaatst door wietsmoker93 View Post
          Ach dat komt wel goed, alleen de bloei zit er pas heel laat in.


          Heb me planten er wel is erger bij zien staan, en ik laat ze gewoon vanzelf omhoog komen zonder bamboestokken en draad :p
          Het grappige is dat ik ze zelf veel te snel heb geplant. Ergens tss februari begin maart
          Ik denk dat het feit dat het gevonden zaadjes zijn er voor veel tussen zit. Haar zussen bleken toch nog 1 manneke te zijn en hebben nog meer achterstand dan de mijn.
          Eentje is ook aan het toppen, de andere zo goed als niets.

          Comment


            #80
            Re: Blaren krullen naar binnen

            Ze is gedroogd en geoogst.

            IMG_4007[1].jpg

            Smaak en de geur zijn ok, alsook de roes die ze geeft, is wel korter dan bij ander gerief.
            Uiteindelijk is het resultaat beter dan verwacht. Van de 4 personen die er al iets van hebben gesmoord zijn er twee voor en twee iets minder.
            ik ben er zeker van mits een goede kweekkast, ik die laatste twee ook zal overtuigen.

            Comment

            Bezig...
            X