Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Growerschoice zaden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Growerschoice zaden

ik zeg ook niet dat er 'n probleem is

mocht jouw dat tientje niet schelen dan mag je mij wel elke dag 10 euro sturen
    zal ik niet moeilijk over doen.

de verzendkosten vind ik schandalig hoog
    als ik voor 5 euro zaad bestel en moet dan (bij wijze van) ook nog eens 8 euro verzendkosten betalen dan heb ik m'n zaad duur betaald toch!!!

dat de kwazulu niet meer op voorraad zijn komt omdat hij van de meeste soorten maar enkele zaden per soort bezit.
    deze zijn verkregen door kleine restantjes op te kopen van mensen die hun zaden te ruil aanbieden op wietforum en jointjedraaien forum!
    Dus over de eerlijkheid van de herkomst van de zaden word ook niet eerlijk gesproken.
    @de kwazulu hebben we ook even niet meer op voorraad omdat alle bronnen hier in nederland een beetje twijfelachtig zijnAl met al zal ik daar dus nooit zaad bestellen gezien ik weet wat de herkomst van de zaden is
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Ik was al enkele maanden aan het wachten om bij hem shiva haze zaden te bestellen.
      Ik contacteerde ze wekelijks omdat ik zo ongeduldig ben naar die zaden.
      En ze zo graag eens zou growen, maar nu moet ik ze dus ergens anders zoeken :-s

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

dan zal ik bij deze ook maar eens even reageren.
        dat de zaden niet rijp zijn is moge duidelijk zijn.
        als je persee deze genetica wil is dit wat ik op dit moment kan bieden en anders kunnen ze geruild worden zoals aangegeven is.
        het zijn de laatste van een mooie partij die niet voor een appel en een ei wordt ingekocht zoals sommige denken.
        de meeste zaden draaien we zelf met een vriendenploegje die ook op de forums zit en worden ook geselecteerd.
        dit is meer een uit de hand gelopen hobby dan uit winstbelang bewust een zaak openen.
        ik heb een aannemersbedrijf en heb het er eigenlijk al veel te druk mee om growerschoice er nog bij te doen maar zoals ik al zei
        het is echt een uit de hand gelopen hobby.
        de bronnen van de kwazulu in nederland zijn twijfelachtig omdat een van ons uit Afrika komt en zijn ouders daar nog wonen.
        hij heeft de originele daar vandaan mee genomen naar hier en vermeerderd na selectie.
        wat er op dit moment te koop is geloof ik niet omdat het te goedkope zaden zijn om fatsoenlijk te selecteren en ook niet geloofwaardig zijn.
        geen foto's van planten en ook geen idee hoe ze er uit zien of een omschrijving van een plant geven die helemaal niet op kwazulu lijkt.
        stel dat het me om winst te doen zou zijn dan zou ik ze aanpakken voor een appel en een ei en ze doorvekopen.
        in plaats daar van laat ik ze schieten en verkoop ik liever niet. laat dat in ieder geval duidelijk zijn.

om gelijk even een reactie te geven op de verzendkosten.
        dit is een fout in het telsysteem van de shop.
        vandaar dat er ook 15 zaden in een bestelling van 10 zaden zitten.
        onze ontwerper is bezig om een nieuwe shop te bouwen maar ligt op dit moment met kanker in het ziekenhuis.
        het kan ook nog wel heel even duren tot de nieuwe site dan ook klaar is.
        om het telsysteem aan te passen in de oude shop is behoorlijk veel werk want dan moeten alle producten die er in staan opnieuw bewerkt worden.
        er van uit gaande dat de nieuwe shop al klaar zou zijn hebben we er toen voor gekozen om extra zaden mee te sturen als compensatie.
        Last edited by 010; 2 September 2013, 14:09.

Comment

kan gebeuren he.
          als je per ongeluk een pol binnen krijgt van een man in je locatie dan kan er een regulier zaadje tussen zitten.
          heb hier ook zo'n ongelukje liggen.
          heb 300 autofem zaden liggen maar van de 40 zat er 1 man tussen.
          dit heeft de zaadbank me ook wel verteld voordat ik ze kocht.
          ze hadden ze op de grond laten vallen met sorteren maar daar kon nog wel eens een paar verdwaalde regulier zaadjes liggen.
          daar was de prijs gelukkig ook naar en 1 op 40 doe ik het voor.
          was wel lekker goedkoop in ieder geval hahaha
          Last edited by Jointjedraaien; 2 September 2013, 15:06.
          HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

@ angel

wat is daar mee?

Comment

je doet teveel tegenstrijdige uitspraken.
              jij weet net zo goed als iedereen dat ik zaadkweker ben!
              jij hebt mij ook benaderd in het verleden om bij mij zaden te kopen maar de inkoopprijs was voor jouw te hoog en kon je er niet genoeg winst op maken was destijds jouw reactie!
              dus wat ga je hier verklaren dat je het niet doet voor de winst o.a.

verder zwijg ik liever
              HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Als verkoper,
                En zaadhandelaar,zal ik zoon zaad nooit inkopen.
                Ik wil goed vertrouwelijk zaad en dat rijp is en zich bewijst.
                Klanten maken doe je door eerlijkheid,en een net product te bieden.

Ik zouw nooit iemand dit zaad verkopen nog niet voor 1euro.
                En de mogelijkheid om te ruilen is dan wel netjes.
                Maar dan ruil je en krijg je weer half afgerijpte zaden met een beetje pech.

Comment

Mijn ervaring met GC,

contact perfect, verpakking perfect, verzending perfect, kiemratio 100 procent, de fem's waren allemaal wijven, de regs 7 op 10 vrouwtjes.
                  Dus bij deze een pluim voor Roel van een tevreden klant!

Comment

Dan nog je levert geen half afgerijpte zaden!
                    Dit doe je gewoon niet!
                    En daar 10euro voor durven te vragen ooknog.
                    Vermeld dan eerlijk eerst dat de zaden niet zijn afgerijpt!
                    Maar dat was nergens terug te bekennen.
                    Pas toen de besteller al betaald had en de zadem had en contact opnam.

Roel als je klanten wil! Zouw ik het eerlijk vermelden eerst.
                    En niet geld innen en dan vermelden.

De klant is koning,al heb ik het idee dat dat bij growers choice niet zo is.

Ik vind dit oplichterij mensen betalen laten voor wat onafgerijpte rotzooi.
                    En erna pas vermelden zelf dat ze niet afgerijpt zijn ooknog.

Beetje triest.
                    Sorry dat ik het zeg,neem maar eens een voorbeeld aan azarius!
                    Staff

Comment

die autofem zaden zijn voor mn eigen geruilla.
                      ik heb er geen problemen mee dat 1 op de 40 een vent is.
                      en ja jij bent te duur voor mij om in te kopen.
                      je vraagt meer voor je zaden dan waar ik ze voor verkoop dus dat is logisch dat ze dan te duur zijn.
                      ik wil mn prijs ook graag laag houden

Comment

Te duur?

Mensen kweekten hier voorniks met top kwaltijd planten.
                        Namens mij en markster.

We hebben er nooit 1euro op verdiend.
                        We hebben een hoop gezichten blij gemaakt.
                        En iedereen behaalde top kwaltijd oogsten.
                        En perfecte gezonde planten.

Daar ging het ons om,en mensen die niet veel hadden een steentje bij te dragen.
                        Omdat wij echte hobbyisten waren voor hobbyisten.

De zaadhandel tegenwoordig als je dit goed aant lopen hebt,
                        En kwalitijd levert en naam maakt.
                        Heb je een goudmijntje.

Maar niet 100% afgerijpt zaad belande dan ook zonder pardon in de klikko.

Comment

@ staff je kan wel zien dat je geen ervaring hebt met GC.
                          de klant is bij ook echt koning hoor.
                          ik heb af en toe mail discussies met mensen waarbij er wel 40 mailtjes heen en weergaan over hoe ze het het beste kunnen
                          doen en wat ze nodig hebben voor het gewenste resultaat.
                          daar zit dan echt een paar avonden tijd in en uiteindelijk komt er dan een bestellin waar 6,- winst op zit hahaha
                          hoezo de klant is geen koning.
                          geef mij maar eens een zaadleverancier die zn klanten zo behandeld.
                          heb in de afgelopen jaren echt 1000en van zulke mails verzonden en ik ben ook blij met alle bedankjes die ik daar voor terug heb gehad.
                          dat doet me meer dan een volle rekening hoor.
                          daarvoor gaat bij mij elke ochtend de wekker om ze te verdienen in de bouw.
                          al hoop ik wel dat ik er over een paar jaar van kan eten en mn geld kan verdienen met iets wat ik echt leuk vind.
                          maar dat lijkt me niet meer dan normaal

Comment

Ik zijk het ook niet af ofzo.
                            Maar goede gezonde planten begint vanaf het zaadje.

Kijk je kunt niet mensen zaad aanbieden,betalen laten en dan pas vermelden,dat ze niet volrijpt zijn.
                            Als de klant echt koning is word dit voor de betaling eerlijk vermeld.
                            En niet pas na de betaling.

Dat is mijn punt en ik vind dat ik hier 100% gelijk in heb.

Comment

Als ze kiemen dan kiemen ze toch?
                              Bij Vision Seeds kreeg ik ook lowryder zaden die wat aan de lichte kant waren maar prima planten komen daar uit!
                              Spliff seeds de contest waar ik aan mee zou doen die zaden zaten aan de nog lichtere kant en die kiemde ook slecht.
                              Duurde erg lang voordat ze kiemde tja over de planten kan ik niks zeggen want ze zijn helaas gestolen.
                              Maar wat ik wil zeggen is dat dit kan voor komen, tuurlijk had hij ze niet half rijp moeten versturen maar kiemen is kiemen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 010 View Post
                                die autofem zaden zijn voor mn eigen geruilla.
                                ik heb er geen problemen mee dat 1 op de 40 een vent is.
                                en ja jij bent te duur voor mij om in te kopen.

@je vraagt meer voor je zaden dan waar ik ze voor verkoop dus dat is logisch dat ze dan te duur zijn.

ik wil m'n prijs ook graag laag houden
                                ik wil er verder niet teveel woorden meer over vuil maken had ik al eerder gezegd, dus speel open kaart in plaatst van jezelf te verdedigen of goed praten!
                                wie plaatste er 'n tijd geleden 'n advertentie op growshopmarkt over hoe aqs en leonV zich zouden moeten gedragen op growshopmarkt volgens growerschoice die zelf z'n eigen webwinkeltje heeft??
                                je probeerde zelfs op growshopmarktplaats te bepalen hoe en hoeveel ads ik en 'n andere adverteerder per dag mochten plaatsen!

ik heb jouw mailadres niet voor niets geblokkeerd
                                HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Bezig...
                                X