Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

reaktie op water gifte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    reaktie op water gifte

    Korting op 420shop
    Hey iedereeen


    Even een kort vraagje wanneer ik water aan het geven ben met een druppelaar en de blader gaan in plaats omhoog staan en ietsie pietsie hangen eigenlijk alleen de puntjes is dit dan een teken dat het net teveel is(de temperaruut van het water is gelijk aan de bodemtemperatuur misschien iets warmer).


    Graag advies op korte termijn

    #2
    Re: reaktie op water gifte

    hmmm .. bladeren hebben een natuurlijke opwindingsgraad .. net als jij staan ze op met hun armpjes gestrekt ff uitrekken en geeuwen, om dan naarmate de dag verder gaat en de zon of het licht zich verplaatst een beetje mee te gaan wiegen, ook de wind heeft zijn effect maar tegen het einde van de dag word je een beetje meer moe en gaat ook bij de plant alles wat hangen ..

    maar ook een teveel aan water kan een plant doen hangen .. maar dan spreken we va, echt doorhangen, knock out, dronken, niet zomaar wat nichterig met de slappe puntjes zwaaien ..

    Comment


      #3
      Re: reaktie op water gifte

      Oke laten gaan dus het zijn tenslotte vrouwtjes ahahahahah

      Hoe lang kunnen de plantjes tegen 35 graden heb een probleem met de afzuiger ?
      Last edited by yellow mellow; 6 September 2013, 15:38.

      Comment


        #4
        Re: reaktie op water gifte

        pH ?
        Zonder foto is het gokken.
        Geen warm water uit de kraan geven.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: reaktie op water gifte

          in principe zijn dit tropische planten dus dat hoeft geen probleem te zijn die warme temp.. al gaat de groei gestaag vertragen ..

          Comment


            #6
            Re: reaktie op water gifte

            Bedankt voor de reakties


            Ik geef ze nooit water uit de kraan ik geef ze regenwater de ph van regenwater is lager als van kraanwater een beetje a + b er bij en de ph is 5.8 dan heb ik geen ph- nodig altans bijna nooit.
            Werkt super.Weet niet of regenwater goed is maar denk van wel geen chloor geen koper enz.

            Ben net wezen kijken en ze staan alweer omhoog wat zijn dat bewegelijk planten(haze).

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Doen jullie de plantjes ook nat sproeien met de planten sproeiers wanneer de lampen uit zijn????
            Last edited by yellow mellow; 6 September 2013, 19:30.

            Comment


              #7
              Re: reaktie op water gifte

              Nee, niet met water, want dan worden ze lui, dan bouwen ze minder aan de wortels.
              Ze krijgen wel af en toe een sproeibeurtje met Fishmix en Vital zolang er nog geen toppen op zitten.
              5.8 is aan de lage kant op aarde.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment


                  #9
                  Re: reaktie op water gifte

                  hhhhmmmm fishmix iets om over na te denken.
                  Moet ik de ph gewoon op 6 houden dan is dat beter??????

                  Comment


                    #10
                    Re: reaktie op water gifte

                    Ja je ph rond de 6 houden.
                    Fishmix is om tijdens de groei 1x week over bladeren te nevelen z'n je kan het ook meegeven aan je voedingsgift



                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment


                      #11
                      Re: reaktie op water gifte

                      Ga ik proberen thanx

                      Comment

                      Bezig...
                      X