Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Beetje zoekwerk had je een aantal oplossingen opgeleverd;
1. Als je lucht die je aanzuigt al 30 graden is, kan je niet verwachten dat je temperatuur in je tent lager zal zijn.
2. Je uitgaande lucht altijd naar buiten/andere ruimte. Anders circuleert je lucht en warmt het steeds meer op.
3. Je afzuiger harder laten draaien
4. Je inlaat vergroten
5. Actieve inlaat monteren
6. Airco aanschaffen
7. Lamp hoger hangen (niet aan te raden, dat beinvloed teveel je oogst)
8. Grotere afzuiger monteren
9. Afzuiger met een grotere capaciteit monteren
10. Ventilator die de lucht onder je lamp weg haalt (niet op je planten richten, houden ze niet van)
11. Als je nog in de groei zit, kan je de lucht bij je lamp weg laten zuigen (slang daar op richten)
12. Goed ventileren van je ruimte
Nou ja, dit zijn de 12 die ik nu zo ff kan bedenken. Zullen er vast nog meer zijn
Heb de eerste 2 weken de temp niet lager dan 37c gehad (aan) , en lager dan 27c (uit) boeit helemaal niet staan er super bij !!! laat gaan laat gaan. maar hete lucht naar buiten werkt prima ja Hahahaha ! let`s Grow
Oorspronkelijk geplaatst door weedyweedpackerView Post
Hallo emikoop,
Heb de eerste 2 weken de temp niet lager dan 37c gehad (aan) , en lager dan 27c (uit) boeit helemaal niet staan er super bij !!! laat gaan laat gaan. maar hete lucht naar buiten werkt prima ja Hahahaha ! let`s Grow
Op het eerste zicht kan het lijken dat ze er weinig last van hebben maar het verhoogt wel aanzienlijk de kans op herma's.
Hou die okseltjes de komende dagen/weken maar goed in de gaten....
Ik hoop natuurlijk voor je van niet, maar zoals eerder gezegd... er is een kans...
beetje late reactie maar ja had het voor eklkaar gekregen!!
ik heb de lucht onder mn lamp weggezogen en ik heb de inlaat verder opengezet! dat werkte goed o ja en de uitgaande lucht naar buiten afgevoerd! werkte prima!!
bedankt voor de informatie!! lekker duidelijk en nuttig!! daar heb je tenminste wat aan!!
Comment