Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HELP de jongste scheutjes kijken geel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HELP de jongste scheutjes kijken geel

    Korting op 420shop
    hALLO


    Van een plantje zijn de jongste bladeren geel.De 400watt lamp hangt er 40cm boven hij ziet er verder perfect uit de lucht vochtigheid zit tussen de 45 en 70 procent(nog niet stabiel ik weet het wordt aan gewerkt).What is happening????

    #2
    Re: HELP de jongste scheutjes kijken geel

    ook hier vragen we dus een foto? .. en zeg nu niet dat het dezelfde planten zijn als in je ander topic want dan is dit gewoon forumvervuiling ..

    Comment


      #3
      Re: HELP de jongste scheutjes kijken geel

      Als je voor elk probleem een topic opent, moet je ook in elk topic even precies uitleggen wat je tot nu toe gedaan hebt, wat ze krijgen, over je hele setup.
      En foto's natuurlijk, zonder HPS licht.
      Nu is het gokken, gele blaadjes, tja...de fout die bijna elke beginner maakt is dat ze de eerste week water geven.

      (maak je een kweekverslag, kun je daar al je twijfels en angsten kwijt natuurlijk)

      Bij de weg: bladproblemen en alles over beestjes en ziektes vind je in de helpdesk
      Last edited by QnQ; 8 September 2013, 07:50.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: HELP de jongste scheutjes kijken geel

        Bedankt voor de tip


        Ik heb nog weinig ervaring met een forum moet me weg hierin nog vinden.
        Alle probleem een voor een te takelen leek mij een goede strategie maar wordt niet zo gewaardeerd.
        Zal minder topics starten.

        En gewoon kijken in andere topics of mensen het zelfde probleem hebben.

        Comment


          #5
          Re: HELP de jongste scheutjes kijken geel

          Wietplant,

          Openen van topics is niet verboden. Iets meer tijd nemen voor je topic zou ik wel waarderen. Wat Q al zei; upload een foto, geef info over je set-up (aarde, lamp, ruimte..), leeftijd e.d.

          Dat helpt wat makkelijker

          Ik snap je strategie wel en is ook best prima. Je moet dan wel weten welke symptomen bij welk probleem horen. En juist dat is nu lastig, sommige symptomen komen van meerdere problemen. Kortom; alle 'symptomen' bij elkaar geven een veel beter beeld wat er aan de hand is dan alle 'symptomen' afzonderlijk.
          Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

          Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

          Comment


            #6
            Re: HELP de jongste scheutjes kijken geel

            Jullie hebben gelijk.Ik ga deze run af maken en wat experimenteren daar leer ik ook van.
            En bij de volgende kweek ga ik alles netjes bij houden en ervoor zorgen dat alles op elkaar is afgestemt is.
            Anders blijft het zoeken naar een speld in een hooiberg.


            FIRST THE BASICS THEN THE EXPERIENCE!!!!!!!!!!!!!!!

            Comment

            Bezig...
            X