Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mijn luchtvochtigheid blijft te laag wanneer mijn lamp brandt. Mijn planten willen maar niet groeien... Kan dit de oorzaak zijn? of moet ik ze knippen. Nu staan ze heel breed maar niet hoog?
Grtz
hoe hoog hangt je lamp?,probeer die zo hoog mogelijk te hangen een plant wil altijd naar het licht groeien,zet anders een emmer met water en een handoek erin neer.
Er staat reeds een emmer met water + handdoek. Ik werk met een kweektent bij jullie gekocht. Mijn tent heb ik ook onder water gezet. Ik denk dat mijn zolder veel te goed geisoleerd is en veel te droog daardoor. Is het nodig om mijn plant te knippen?
Groeten
Ik heb hem vanaf vandaag in bloei gestoken. Mijn luchtvochtigheid is wel goed als mijn lamp niet aanzit. Omdat hij nu maar 12h zal branden , hoop ik op nog wat extra groei
je plant zal sowiso nog 1/3 van je lengte door groeien
maar luchtvochtig heid probleem kan je op lossen door een steamer erin te doen de regulleert je LV door middel door warme stoom te blazen
Het feit dat ze heel breed blijven is misschien omdat het een Indica soortje is... Vergeleken met een Sativa blijven die een pak kleiner. Aangezien je zegt dat ze zo breed groeien kan het zeker zijn dat het een sterke Indica is dus moet je niet zoveel hoogte gaan verwachten. Het feit dat ze goed in de breedte groeien wil toch zeggen dat ze het naar hun zin hebben... Misschien een foto'tje van die blaadjes, dat kan al veel zeggen over welke genetica er in zit. Dat mag gerust in PM, gaat altijd sneller en doe wel graag aan nieuwelingen helpen
LV is zeer belangrijk en word vaak over het hoofd gezien in de bloei in mindere mate omdat ja plant meer vocht gaat geven en de LV moet dan maar 60% zijn
maar de eerste 2-3 weken is het zeer belangrijk , LV regelt hoeveel vocht je plant afgeeft
Comment