Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plantjes gaan schuin !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plantjes gaan schuin !

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb mijn plantjes nu nog op vensterbank doordat mijn kweekruimte nog niet af is,
    mijn kweekruimte is uiterlijk maandag klaar en dan kunne ze onder de lampen maar nu is er een probleem de plantjes gaan schuin heb al verschillende keren t potje gedraaid maar ben bang dat het een x mis gaat wat kan ik nu het beste doen en redde ze het nog tot maandag?
    Attached Files

    #2
    Re: Plantjes gaan schuin !

    Achter het glas missen ze teveel licht, daarom strekken ze hun naar het licht. Beter plaats je ze gewoon ergens binnen onder een spaarlamp die er een paar cm vanaf hangt.
    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

    Comment


      #3
      Re: Plantjes gaan schuin !

      blijven draaien dan redden ze t wel of eventueel onder tl good luck

      Comment


        #4
        Re: Plantjes gaan schuin !

        Joh, zoon plantje groeit toch naar het licht toe.

        ze gaat scheef steen zodat ze dan meer bladoppervlak naar de zon gericht heeft.

        en ja een tl balkje zal ze goed doen

        Graaf die lange wel even in tot de lobblaadjes (die ronde blaadjes)

        Comment


          #5
          Re: Plantjes gaan schuin !

          Hmm oke maar waar tover ik zo snel een spaarlamp vanaf redden ze het niet tot maandag op de vensterbank, en kan ikmdoe in t zelfde potje ingraven? Hoe kan ik dat het beste doen?

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Of gaat het gewoon onder zo'n spaarlamp? Zoja welke is het beste en hoe hoog moeten ze er vanaf hangen?
          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: Plantjes gaan schuin !

            Beetje begrijpelijker typen hoor. Maar je kan morgen nog naar de karwij,gamma,hema, e.d. fietsen voor een spaarlamp, als het kan een tornado vormige.
            Zoek 1tje uit met het hoogste wattage en een cool white. Ik weet niet of in jou omgeving die verkrijgbaar zijn (hier bijna niet).
            Dus zoek sws even voor een tl buis want die is er sowieso

            Laat je lange plantje toch maar staan want die beker is best diep nog.
            Wel kan je er nog wat aarde op leggen voor wat steun.

            Comment


              #7
              Re: Plantjes gaan schuin !

              Oke, zal ik morgen eventjes kijken of ik er nog aan kan komen en ik doe nu gelijk wat meer aarde erbij

              Bedankt! Topic kan dicht

              Comment

              Bezig...
              X