Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SpeesCees on topic.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: SpeesCees on topic.

Het grote bewaarvloeistof geheim.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Merci!
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Je gaat toch niet de hoofdprijs betalen in een of andere growshop voor KCl ?????????

Geplaatst op 26 oktober 2010 - 21:46

De supermarktvariant is toch 67% KCl en 33% NaCl?

>1k

Geplaatst op 26 oktober 2010 - 22:05
        labstuff zal het zeker wel hebben richting >90% zuiver

Geplaatst op 27 oktober 2010 - 11:45
        www.labstuff.nl of www.hekserij.nl
        Last edited by Jointjedraaien; 21 September 2013, 00:26. Reden: overbodige items verwijderd
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Vrouwlijke zaden hpe gaat dat in zijn werk cees.

Comment

nomercyseeds isontstaan vanuit SpeesCees zijn 18 jaar geleden opgerichte bedrijf No MercySupply, dat hij de rug toekeerde. Met mensen werken die een andere financiele filosofiehebben wat het plantjes wereldje aangaat, kon hij niet meer. SpeesCees is enblijft in z’n hart en ziel een Flower Power Freak en wil delen wat hij tebieden heeft. Hij kan zich nu dus wel totaalwijden aan hetgeen waar hij goed in is. Goed zaad op de markt brengen, zijnbotanische en genetische kennis groter maken en mensen leren hoe je plantenkiemt, laat groeien en verzorgt om tot een goed resultaat te komen. SpeesCees schreef in het verleden voor de HighLife,de EssenSie, de Duitse Grow en de Spaanse Cannamo. Los van een enkel forumschrijft hij nu alleen nog voor z'n eigen website waar je dus niet alleen diversetop zaden kunt kopen voor een eerlijk bedrag, maar waar nu dus ook weer genoegassistentie is om tuinliefhebbers te adviseren. Los daarvan zal deze website/zaadbankbinnenkort bomvol goede informatie staan. No Mercy Seeds is ook erg bereikbaarvia mail en/of telefoon. Ook kunnen mensen een afspraak maken met SpeesCees ombij hem thuis met een bakkie koffie erbij een "tuin plan" samen te stellen. Je goedlaten informeren bespaard vaak veel onnodige onkosten. ZAAK IS DAT NO MERCY SEEDS EEN ZAADOORLOG GAAT ONTKETENEN !SpeesCees schreef dat al zo’n 10 jaar geleden en is keihard van plan dat nu ookwerkelijk te gaan doen. Zaadprijzen kunnen veel goedkoper dan mensen denken. Daaromadverteert NoMercySeeds ook niet, dat drijft de prijs te veel omhoog want hetis de eindverbruiker die voor die dure advertenties betaald. Wij gaan uit vanmond op mond reclame en een revolutionaire website. Feit is... tja, wij gaan geen 10 zaadjes opsturen. Daar kunnen we niets aan verdienen omdat het verpakken en aangetekend versturen zoveel tijd en geld kost dat er niets overblijft. Tenslotte... ik ben een kweker... geen gewezen zaadhandelaar. Maar tja... ik deel mijn hobby graag.

SpeesCees
            Last edited by Jointjedraaien; 21 September 2013, 00:16. Reden: Reclame / links verwijderd

Comment

Wil niet vervelend zijn, maar is dit geen reclame?

Zo niet, dan niet
              Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Last edited by moreweed; 20 September 2013, 22:18. Reden: ~ad
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Zon & Zin, Count me in!

Comment

Ik bewonder SpeesCees enorm. Veel mensen zouden precies hetzelfde willen doen als wat Kees doet, planten veredelen.
                    Het filmpje op Vice spreekt voor zich: http://www.vice.com/nl/vice-meets/speescees

Wat vind Speescees van het huidig wietbeleid in Nederland en wat verwacht hij nog te kunnen doen op gebied van wietexpertise? Zijn er nog dingen die je zelf nog verder wilt onderzoeken of vragen over hebt?

Comment

Ik vind het knap arrogant dat hij zo even binnen komt zetten en een topic aanmaakt waar er al genoeg van zijn op het forum en dan nog denken dat HIJ de manier heeft...en komt ook 3 jaar te laat denk....er zijn meerdere mensen hoor Cees die ervaring hebben in HOBBY KWEEK en er dus geen GELD aan HOEVEN verdienen maar het doen voor hun eigen rokertje... en dan heb je niets aan 25 zaden want je mag er maar 5 hebben en meerdere oogsten in het jaar in niet interessant voor hobby kwekers want wij hoeven er geen geld aan te verdienen zoals jij dat wel doet...dus succes met je broodkweek en denk dat je hier op dit forum verkeerd zit....

Ceesje komt alleen even kijken of er wat te verdienen valt hier op het forum....doe die oogkleppen eens af mensen......en dat laatste stuk wat hij getypt heeft vind ik helemaal het top punt, maar dat heb je met broodkwekers.

Comment

Canna no offence maar ik ben het niet met je statement eens kijk eens naar zijn prijzen je krijgt 20 zaden extra voor 15 euries of je ze wel of niet gebruikt is aan jou. De reden dat Cees ze per bulk verkoopt is naar mijn idee het feit dat zijn visie de 12/12 kweek is en daarmee minder volume haalt per plant dan wanneer je 5 plantjes neerzet op groei etc. Dus kun je meer zaden nodig hebben op dezelfde ruimte. Ik draai mijn ronde nu op 12/12 met 5 zaden om te zien wat het nu precies is verder 0,0 ervaring met de 12/12 kweek dus blijft afwachten voor me.

Als hij geld wou verdienen dan was hij wel blijven hangen in het milieu waar hij zat, maar hij heeft bewust gekozen om een andere kant op te gaan. In mijn ogen ben je dan een beste baas je weet hoe verleidelijk het "grote" geld kan zijn maar Cees weet als geen andere de risico's die daar bij horen.

Buiten dat om als je de gemiddelde topics bekijkt weet jij net zo goed als ik dat de meeste er toch meer dan 5 hebben staan en dat je maar 1x per jaar 5 plantjes kweekt lijkt me stug, ik kom drastisch te kort dan dus die opmerking slaat kant nog wal.

Ik doe mijn oog kleppen weer op en blijf nieuwsgierig wat deze man ons kan vertellen want de ervaringen die hij heeft daar zullen wij nog een paar jaartjes voor moeten leren Gelukkig is het forum gratis en hoef je ook voor zijn berichten niet te betalen

Peace out..
                        Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                        done

Comment

Als we CeesSpees nu is gewoon de kans geven om zijn goede wil te tonen kunnen we hem als hij het verkeerd doe nog altijd afzeiken.
                          Geef iemand is een kans en hoeveel je er neerzet daar ben je zelf bij maar als je reg`s zet dan pak je er altijd in het begin meer als 5.
                          Kijk en als CeeSpees nu met vrouwelijke zaden komt dan zou je er gelijk 5 gericht kunnen zetten en dat zou een welkome bijdrage zijn ook voor een hoop hobbykwekers.
                          Ook die het 12/12 systeem draaien kunnen dan met minder planten van start.
                          En dan verdient er iemand wat geld en de growshop dan en de zaadbanken.
                          Waarom hebben medische afhaalpunten in de VS/Canada een website met een menukaart met prijzen.
                          Omdat dat de wereld nu eenmaal zo is,en sorry ik heb het ook niet zo bedacht.
                          Dus snaveltjes toe en oogjes open,dat gemekker kan altijd nog.
                          Bring it on CeesSpees you wonna let me thrilshow me

Comment

Dat Cees ervaring heeft, dat is wel duidelijk. En als ik daar wat van kan leren is dat mooi meegenomen.

Wat zijn intentie hier is, is mijn echt niet duidelijk.

Hij wil mensen helpen, beginnende kwekers. Alleen als je een vraag stelt wordt je weggezet als een kopierende google-kweker. Als je echt mensen wilt helpen open je niet een eigen topic; Dan ga je actief opzoek naar topics waar mensen problemen melden en help je daar. Een eigen topic is net een troon voor de koning.

Verder kopieert hij vooral wat er op zijn website staat, om vervolgens weer zijn website onder de aandacht te brengen. Hij wil geld verdienen?; Ik denk het, daar is ook echt niks mis mee, iedereen moet zijn brood verdienen. Iedereen behoort zich wel aan een aantal standaard regels te houden. Niemand is verheven wat mij betreft. Dus als je bedrijfsmatig geld wil verdienen, kan je hier vast adverteren tegen een vergoeding. Simple as that!

Een forum is voor iedereen en niemand mag wat mij betreft zomaar uitgesloten worden. Leven en laten leven...

"Google-Kweker"

Van de week kwam het woord Google-kweker in me op. Inmiddels ben ik trots om een google kweker te zijn. In eerste instantie komt het misschien denigrerend over. Maar denk er eens over na.

Je kan jaren lang zelf gaan lopen testen, proberen, falen en weer doorgaan. Gaat jaren duren, maar zeer effectief.

De Google-kweker gaat eerst een half jaar lang alles lezen wat er te lezen valt; verslagen, bladproblemen, artikelen. Gaat zelf reageren om topics en brengt informatie bij andere kwekers om daar weer over in discussie te gaan. Dan gaat de google-kweker met alle onzekerheid zelf aan de slag. Veel gaat fout in het begin, maar de leercurve daarna is wel exponentieel sneller!

Eigenlijk denk ik zelfs dan een "old-school-kweker" met 15 jaar ervaring ongeveer gelijk staat aan een Google-kweker van 5 jaar

Proud to be a Google-Grower!

Comment

Tja tis 1 en al Reclame wat moet een Hobby kweker nu met 50 de zelfde soort zaden dat is voor Broodkwekers.

Iemand vroeg hoe maak je vrouwelijke zaden en antwoord kan ik niet vinden?
                              God was never on your side..

Comment

Ik snap het probleem hier niet echt. Je hoeft zijn zaden toch niet te kopen? Dat hij reclame maakt is duidelijk.
                                Geef de man een kans en laat hem zijn kennis delen. Daar gaat dit forum toch over? Delen van informatie. Ik ben dus benieuwd naar het antwoord van SpeesCees over de vrouwelijke zaden!
                                Als het toch uit de hand dreigt te lopen of tegen de regels van dit forum ingaat ben ik er zeker van dat de mods gepast zullen ingrijpen.

Groetjes

Comment

Bezig...
                                X