Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voorbereiding

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

voorbereiding

Korting op 420shop
    beste kwekers,
    ik zou graag een tweede kweek doen nadat ik royal cheese heb geprobeerd in een kweektentje 400w lamp, maar de smaak viel me best tegen en ik vraag me af wat er was misgegaan had een duffe smaak, precies de slechte wiet die ik vroeger rookte.. terwijl ik toch wel goeie dingen had gelezen over dit soortje.

nu is mijn vraag voor mijn tweede kweek og kush van royal queen seeds
    Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit echt een topwietje wordt, waar smaak en geur zeker overheersen

Re: voorbereiding

Misschien was die niet goed gedroogd? het kan heel veel oorzaken hebben.

gewoon opnieuw beginnen en een lekker soortje growen.

Comment

Organisch en biologisch kweken ipv minerale voedingen. Elke growvideo en boek, elk merk die zowel bio als minerale voedingen heeft, ... ze beamen keer op keer dat je best af bent met een heel goed organisch bemeste potgrond je al ver bent voor je smaak.
      "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

cookaap, ja zou kunnen heeft eerst 3 dagen in de kelder gelegen waarna ik hem daar toch heb weggenomen omwille van dat het me iets te vochtig leek daar waarna ik hem op een iets warmere plaats heb laten verder drogen in het huis

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

vorige keer gebruikte ik universeel potgrond met daarbij wel wat producten van hesi

Comment

Kan je geen kweekverslag gaan maken. Zeg daarin wat je plan is, gebruikte materialen, voeding, aarde en wat je nog meer kwijt wilt.

Dan kunnen we along the way je helpen met het kweken. En als je eerst uitlegt wat je gaat doen voordat je begint, kunnen we je misschien helpen met een goede voorbereiding

Zie je verslag graag tegemoet!
          Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

oke heb een green house tent van 80 op 80 op 160 of 170 denk ik met daarin een 400w lamp en afzuiging, ben gisteren zaden gaan halen van royal queen seeds 'og kush'
            potgrond moet ik nog gaan halen, misschien iemand voorstel?
            heb 5 zaden zou graag 4 planten in mijn tentje hebben maar weet niet of dat wel comfortabel gaat zijn voor mijn planten ?

Comment

Als je 80x80 kweekt dan moet 4 planten wel lukken... Aangezien 25 liter potten 32cm zijn...
              Ik weet niet hoe groot je je planten wilt hebben...
              Ik gebruik van ROOT !T de propagator-kit voor ontkiemen... (Dat is een grote kans dat ze boven komen)

Als je hesi gebruikt.. Dan kan je van hesi het best een schema downloaden vanaf hun site...
              Ik gebruik plagron bat-mix of een cocos-mix.
              Als je moet leren kan je het best het bij 1 merk houden vanwege het voorgeschreven schema...
              Ik hoop dat je hier wat aan hebt...

Comment

80x80 is zat voor 4 plantjes, zelf voor 5. Je kan ook potten van 18liter nemen namelijk.

Gebruik in ieder geval altijd een grond van de growshop en niet van de lokale tuinmarkt. Ik zou zelf voor een beginnende kweker Plagron Growmix aanraden. Hier zit voor 6 weken voeding in en is iets lichter gevoed dan Batmix. Batimix is voor jonge plantjes meestal te veel voeding wat weer tot overvoeding leidt.

Je kan ook lightmix nemen, alleen moet je dan al eerder beginnen met voeden.

De zaadjes kan je het beste eerst laten groeien in Stek/Zaai grond.

Comment

rollup ja na het ontkemen neem ik zaad en stekgrond uit mijn lokaal tuincentrum heb deze al 2x maal zonder problemen gebruikt,
                  de plagron growmix moet je in de growshop of smartshop kopen zeker ?

Comment

De potgrond die je kiest zal wel afhankelijk zijn van welke voeding je gaat gebruiken. Als je Plagron potgrond neemt, neem dan ook direct hun voedingslijn. Volg ook ff deze link: http://www.plagron.com/nl-nl/1/72/productselector.aspx
                    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

Aarde haal je altijd bij de Growshop

Comment

Altijd bij de growshop shoppen...
                        Bat-mix is misschien wat overbodig, maar als je niet veel weet van voeden, hoef je ook niet te voeden...
                        Althans, bijvoeden moet bij elke grond...

Comment

ja maar heb vorige keer ook last gehad van spint, is er iemand die misschien weet hoe ik zoiets misschien kan voorkomen in de toekomst ?

Comment

Flink wat canna cure op spuiten...

Comment

Bayer Masai gebruik je best tegen spint... niet meer te gebruiken naarmate je het einde van de bloei nadert.

Canna cure kun je preventief gaan gebruiken.
                              sigpic
                              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Bezig...
                              X