Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plant 12/12 gezet maar geen bloei.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    plant 12/12 gezet maar geen bloei.

    Korting op 420shop
    sorrie dat ik jullie hier mee lastig val, maar ik had een vraag of er meer mensen zijn die dit meemaken/meegemaakt hebben.
    ik heb 4 heribei, deze hebben allemaal dezelfde behandeling gehad vanaf het begin.
    na verloop van tijd zijn 3 dames in de bloei gegaan en de 4e dus niet.
    nu weken verder staan de 3 dames vol met knoppen en 1 dame nog steeds niet in bloei.
    ze staat ruim al 2 weken 12/12 maar dit lijkt haar niet te deren, ze schiet niet in bloei maar groeit plezant verder.
    ze heeft ruimte genoeg qua wortels, staat niet te koud, netjes 12/12 schema (geen vals licht).....wat zie ik over het hoofd ?
    het enige wat nog zou kunnen is dat ze stress heeft...maar zoals ik zeg heeft ze dezelfde behandeling als alle andere (niks anders qua licht omgang voeding pot etc)
    en ze groeit gewoon nog...maakt nog elke dag zijscheuten aan etc dus stress lijkt me het ook niet te zijn.

    iemand dit al eens meegemaakt, en zo ja wat te doen ?

    grtz

    #2
    Re: plant 12/12 gezet maar geen bloei.

    Ik heb afgelopen ronde een haze en een hawaiian snow gehad die na 8 weken pas in bloei schoten. Bij mij was de oorzaak toppen net voordat de klok op 12 uur ging. Normaal bloeien se pas vanaf 2 weken dus zou gewoon afwachten.

    Greets psy

    Comment


      #3
      Re: plant 12/12 gezet maar geen bloei.

      8 weken...pfff hoop het toch niet want dan gaat ze toch vliegen...over 8 weken moet de volgende lichting alweer eronder
      ochja we wachten nog ff af, iig thnx voor antwoordt

      grtz

      Comment


        #4
        Re: plant 12/12 gezet maar geen bloei.

        Heribei is een kruising tussen Herijuana, hoofdzakelijk Indica en Ierdbei F3 die hoofdzakelijk Sativa is.
        Persoonlijk denk ik dus niet dat het 8 weken zoals Hawaiian Snow zal duren vooraleer uw laatste dame begint te bloeien.
        Kan gerust zijn dat volgende week ofzo al de eerste haartjes te bespeuren vallen.

        De Hawaiian Snow is een kruising tussen verschillende Haze soortjes. M.a.w. er zit zo goed als geen Indica in.
        Sativa's doen er over het algemeen in de natuur ook veel langer over om te beginnen bloeien.

        Niet panikeren dus...
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

        Comment


          #5
          Re: plant 12/12 gezet maar geen bloei.

          na dat je de lamp op 12/12 hebt gezet groeien de meesten soorten nog 3 weken verder voor ze topjes gaan maken gr gizmo

          Comment


            #6
            Re: plant 12/12 gezet maar geen bloei.

            yep, twee weken 12/12 pas.
            Als je over 6 weken nog geen bloei hebt moet je je zorgen maken.

            Misschien is die ene een man ? I dunno, ik zie geen foto's.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: plant 12/12 gezet maar geen bloei.

              de prinses die niet in bloei wou, sinds eergister het allereerste witte haartje op de hele plant gevonden.....
              prinses.jpg

              haar zusjes
              dameslicht.jpg

              snap je dat ik het dus echt niet snapte...ik bedoel als de ene net bloeit en de andere nog niet...ok
              maar zo'n verschil...

              ochja...we zullen zien wat de nieuwe dame ons gaat brengen, bedankt voor de reacties allemaal.

              grtz
              Attached Files

              Comment


                #8
                Re: plant 12/12 gezet maar geen bloei.

                Oorspronkelijk geplaatst door gezelligheids roker View Post
                8 weken...pfff hoop het toch niet want dan gaat ze toch vliegen...over 8 weken moet de volgende lichting alweer eronder
                ochja we wachten nog ff af, iig thnx voor antwoordt

                grtz
                joh ik wist niet dat je zo op de schopstoel zat
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment


                  #9
                  Re: plant 12/12 gezet maar geen bloei.

                  Als ze niet in bloei gaan is het normaal gesproken een lichtlekje ergens.
                  Ook geen controlelampjes van bijvoorbeeld luchtbevochtigers, kachels, thermostaat ?

                  "Volgende lichting"
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  Bezig...
                  X