Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rendabel binnen kweken?
Collapse
X
-
Re: Rendabel binnen kweken?
Ik heb zelf net een oogst gehaald van 50 gram onder een T-Neon set. Dat was van 6 planten, maar je zou ook gewoon 1 plant met toppen en/of scroggen dezelfde oogst moeten kunnen halen. Bespaar je ook nog flink op de zaad kosten ook.
Zag laatst een artikel over main-lining waar je op 1 plant 8 gelijkwaardige hoofdtoppen laat groeien. Heb je hetzelfde effect als dat je 8 kleine plantjes in dezelfde ruimte propt.
Ik heb toevallig ook net de kosten geschat van mijn kweek. Daarbij kwam ik op een kostenplaatje van 140 euro voor die kweek en dus krap 3 euro de gram.
Comment
-
Wow wat een geweldige tutorial i.v.m. main-lining. Als je dus wat langer laat groeien soulspliff dan kun je met 1 plantje topresultaten halen hoor!
Comment
-
Redelijk zeker dat je voor 300euro een set-up hebt waar je 50gr van kunt afhalen, 200euro wss ook al, afhankelijk van hoe handig ge zijt .2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog
Comment
-
In Nederland mag het strikt genomen ook binnen, maar je mag niet teveel hulpmiddelen gebruiken (slechts 1 is toegestaan). Ook buiten niet trouwens. Als je buiten een beregeningsinstallatie en speciale wietgrond gebruikt ben je volgens die checklist ook al "professioneel" bezig. Al kan ik me ook weer niet voorstellen dat ze je dan straffen.
Comment
-
Wel mooi trouwens dat moeders 1 plant het maximum vindt. Ze weet niet dat je met 1 plant net zoveel kan oogsten met 10 plantjes onder dezelfde lamp
Op naar een mega plant! Zou gaan scroggenTopic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!
Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!
Comment
Comment