Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overvoeding

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Overvoeding

Korting op 420shop
    Beste medekwekers,

Ik heb mijn plant wat overvoedt vermoed ik.
    Zie foto. Heb hem al gespoeld gisteren maar nu is mijn vraag hoelang duurt het voor je weer betering ziet of is het al hopeloos?

Graag jullie mening
    Thugz
    Attached Files
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Re: Overvoeding

Als je 'm een beetje overvoedt hebt hoef je niet te spoelen he..ik zie alleen een beetje verkleurde puntjes, alle andere rare dingen die je ziet komen niet door de voeding.
    Natte voeten is ook slecht voor onze plantjes, dus het is een laatste redmiddel.
    Je zult pas mogelijk verbetering zien als de aarde weer droog is. Die fan zou ik er ook uit gooien.

Heb je 'm wel gespoeld met pH 6 en EC 1 ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Als ik die fan eruit gooi wordt het veel te warm in mijn tentje. Dus volgens jou staat hij gewoon te nat? Ph en ec kan ik niet meten aangezien ik de meters nog niet heb.

Comment

Dan is je afzuig/inblaas niet in orde. Normaal regel je dat voor je plantjes erin zet eh..
        Plantjes hebben wel last van die constante tocht, dat is ook te zien, dat je geen pH meet is ook te zien.

Mgoed, je kunt er nu dus niks aan doen, gewoon afwachten dan maar en niks geven tot het overtollige water eruit is.

Comment

Ja maat je kan niet alles inneens aankopen he kost een pakje geld. Maar een aanvoer heb ik idd niet. Enkel een afzuiging maar heb die fan uitgezet eens kijken wat het geeft van temp.

Comment

Ik bedoel ook niet dat je een actieve invoer nodig hebt, ik heb ook altijd met een passieve invoer gekweekt.
            Als je afzuiger in orde is, en je inlaatgat is minstens 3x zo groot als de diameter van je uitlaat moet het in theorie goed zijn.
            Als je bijvoorbeeld zo'n raampje in de tent open zou zetten en de temperatuur zakt, dan is je inlaat dus niet groot genoeg.

Ik heb zo'n fan weleens aan een stuk touw gehangen zodat-ie hoger in de tent circuleert.

Comment

Dat begrijk ik. Maar aan zo een tent kan je uw inlaat toch niet groter maken of is mijn afzuiger dan te zwaar in verhouding met de opp. Wil anders wel eens wat foto's plasseren Van de volledige tent heb ook wel een fancontroller met thermo maar krijg de temp niet goed ingesteld.

Comment

Met zo een weer en nog klimaat problemen? met hoeveel watt kweek je en hoeveel afzuiging heb je als ik mag vragen ?
                2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

Comment

Plug&grow spaarlamp 250w afzuiging 125mm 365m3 filter phat filter 300m3 125 flens.
                  Maar laat nu mijn afzuiging wat minder hard draaien en temperatuur staat goed nu

Comment

gesloten

Comment

Bezig...
                    X