Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Timer op een twincontroller

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Timer op een twincontroller

Korting op 420shop
    Heeft iemand ervaring of je een timer kan gebruiken icm een twincontroller?

Kan dit, en zo ja, zet je de timer dan in de twincontroller?

Met name in de donker periode wil ik eigenlijk de afzuiger uit hebben staan waarbij elk uur (ofzo) de lucht wordt ververst.
    Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Re: Timer op een twincontroller

als jij de twincontroller insteekt op een timer insteekt dan kun je die uit laten vallen ja, maar waarom zou je dat willen ?
    begrijp het niet volledig
    2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

Comment

Tijdens de donker periode heb ik bijna geen afzuiging nodig, daarmee wil ik de temperatuur wat langer hoger houden. Om dat te kunnen zal mijn afzuiger af en toe draaien, verder zou die dan uit moeten staan.

Snappie?

Comment

ah op die manier, je wilt tijdens de donker periode bv kwartier per uur aanzetten. ja da gaat prima, alleen rekening houden dat wanneer er geen afzuiging is dat de geur kan ontsnappen uit je tentje . timer van 10 euro uit blokker ofzo zal wel voldoende zijn voor zoiets.
        2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

Comment

Zit nog in de groei periode, dus geur is geen probleem nu.

Thnx!

Comment

Bezig...
          X