Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer op 12/12 zetten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer op 12/12 zetten?

    Korting op 420shop
    Click image for larger version

Name:	20130921_103922.jpg
Views:	2
Size:	132,1 KB
ID:	1168014Click image for larger version

Name:	20130921_103937.jpg
Views:	2
Size:	132,5 KB
ID:	1168015
    5x Jack Herer & een AMS'je!

    #2
    Re: Wanneer op 12/12 zetten?

    Ik zou ze overzetten nadat de grote bladeren elkaar raken, zal niet zo lang meer duren denk hooguit weekje fzo

    Hangt die tneon er niet wat hoog boven ?
    en als het zaadjes waren mag die LV gerust wat lager
    2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

    Comment


      #3
      Re: Wanneer op 12/12 zetten?

      Hij hangt er wel een stukje boven inderdaad mag deze veel korter dan? Het waren zaadjes inderdaad. Zal men bevochtiger een beetje verder dicht draaien dan, bedankt voor de tips
      5x Jack Herer & een AMS'je!

      Comment


        #4
        Re: Wanneer op 12/12 zetten?

        5-10 cm van de lampbulp tot planten is ideaal, vanaf 15cm zou het licht aanzienelijk zwakker en minder bruikbaar worden voor je planten.
        Ik heb zo'n ijzerdraadje gemaakt die ik aan de armatuur heb bevestigd zodat ik perfect de 10 cm afstand blijf zien.

        verder zou rond 50%LV ideaal zijn om op volle wortel ontwikkeling te hebben(tijdens de groei) , als ze veel kunnen drinken via het blad dan gaan de wortels trager, die hoge LV is voornamelijk voor stekken.
        2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

        Comment


          #5
          Re: Wanneer op 12/12 zetten?

          Dan kan ik met men gietertje niet meer bij de laatste planten om die water te geven als ik ze zo dicht hang . Ok bedankt voor de tip dan ga ik de bevochtiger helemaal verwijderen wanneer de tank nu leeg is.
          De LV zit rond de 60% van aangezogen lucht.
          5x Jack Herer & een AMS'je!

          Comment


            #6
            Re: Wanneer op 12/12 zetten?

            Hou die grote achterste maar goed in de gaten.

            Zou wel eens een man kunnen zijn. Die schieten altijd hoger dan de vrouwtjes.
            sigpic
            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

            Comment


              #7
              Re: Wanneer op 12/12 zetten?

              zien er mooi uit !
              wat voor soort is het ?
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s/31333-4x-AMS

              Comment


                #8
                Re: Wanneer op 12/12 zetten?

                ze zien er goed uit, nog een beetje klein tho, maja het zijn indica's dus reuzen zullen het toch niet worden.
                denk dat je ze met een weekje gerust op 12/12 mag zetten

                grtz

                Comment


                  #9
                  Re: Wanneer op 12/12 zetten?

                  Er is zo'n vuist regel om de uiteindelijke hoogte van je plantje te bepalen:

                  Een sativa heeft op het moment van overschakelen naar 12/12 ongeveer 1/4 van zijn hoogte bereikt. Er komt dan nog 3/4 aan lengte bij tijdens de bloeiperiode.

                  Een Indica heeft op het moment van overschakelen naar 12/12 ongeveer 1/3 van zijn hoogte bereikt. Er komt dan nog 2/3 aan lengte bij tijdens de bloeiperiode.
                  Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                  Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                  Comment


                    #10
                    Re: Wanneer op 12/12 zetten?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Gamm View Post
                    Hou die grote achterste maar goed in de gaten.

                    Zou wel eens een man kunnen zijn. Die schieten altijd hoger dan de vrouwtjes.
                    Voorlopig zie ik nog geen enkele tekenen dat het een man zou kunnen zijn. Heb de oksels daarnet nog eens goed bekeken en zie geen enkel bolletje in de oksels.
                    Dit plantje hing helemaal door toen het nog klein was dus heb ik hem een weekje verstevigd met een rietje naast hem te zetten ik heb met het inplanten van het rietje enkele worteltjes geknakt en sinds toen is hij er beginnen uitschieten.
                    Heel raar .

                    Het zijn 3 Northern Lights (de achterste 3), de voorste zijn 4 white widows.

                    Ondertussen heb ik ze al 3 dagen op 12/12 gezet aangezien ik de raad opgevolgd heb. Heb ze meteen op 12/12 gezet toen ik merkte dat de grote bladeren tegen elkaar kwamen. Ondertussen is het al een dicht begroeit tentje geworden.
                    Ga hier en daar wat blaadjes moeten dieven denk ik om de onderste toppen ook wat licht te kunnen geven. Maar dit zal ik nog wel zien over enkele dagen.
                    5x Jack Herer & een AMS'je!

                    Comment

                    Bezig...
                    X