Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zal dit werken? Hulp gevraagd ivm lichten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zal dit werken? Hulp gevraagd ivm lichten

Korting op 420shop
    Hallo iedereen!

Ik wil een microkweek opstarten en zit met de vraag of deze spaarlampen zouden werken
    Philips spaarlamp pls-7 40w 400lumen warm white

Alvast bedankt!

Re: Zal dit werken? Hulp gevraagd ivm lichten

Neen. Ik heb zitten rondzoeken op de philips-website naar een PL-S van 40W en deze bestaat NIET. De 7 die in je PLS-7 staat, staat verkeerd in vele webshops. Eigenlijk is het een Philips PL-S 7W (equivalent van 40W gloeilamp). Oeps

Je moet in totaal redelijk wat lichtsterkte opwekken. Enkele tienduizenden, of enkele duizenden voor een kleine microkweek, lumens heb je nodig (ook al mag je niet rekenen in lumens, het bekt wel gemakkelijk ), je zal redelijk wat van die lampjes moeten plaatsen
    "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

Als je een stuk of 6,7,8,9 van die lampjes gebruikt kan je er wel een klein plantje onder growen.
      Maak je er een mooi kappie boven en wat McGyverwerk en wat binden, trekken en duwen kom je al ver.
      Zou dan geen autoflower nemen, want het liefst stuur je zelf de plant.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dan ben je een pak goedkoper af met het zelf ineenflansen van een TL T5 set-up, aangezien die PL-S'en ook al speciale fittingen nodig hebben. Mocht je nu een heleboel van die PL-S al liggen hebben, doe maar. Maar ik raad je niet aan om ze te kopen.
        "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Je kan ook gaan voor 125-300 watt lampen, die kan je ook in een normale fitting doen.
            Kweek de beste wiet met kweekaccessoires voor optimale opbrengst en kwaliteit. Onmisbaar vanaf planten tot de oogst, geschikt voor iedereen kweker.

daarmee heb je dik 8000 lumen

Groetjes

Comment

Bedankt allemaal,jullie hebben me veel geholpen!

Comment

Bezig...
              X