Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoge opbrengsten!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoge opbrengsten!

    Korting op 420shop
    Beste medekwekers,

    Ik start deze topic ivm dat ik heel veel vraag heb naar details over hoge opbrengsten te halen.
    Ik kweek zelf nu al een jaar en kom nog steeds niet boven een 35 gram per plant.
    Er gaan verhalen rond dat sommige gewoon rond de 50/75 gram per plant halen en ik vraag me eigen af hoe,
    want dat word er niet echt bij vertelt en je gaat niet precies iemand na doen qua zijn kweekverslag lijkt me.
    1 ding weet ik wel en dat is scrogge, maar hoeveel scheelt dat dan?
    Zit er zoveel verschil in voeding? ik gebruik namelijk het leuke schematje van hesi...
    Wat is opbrengst verhogend gewoon 11ltr potten of juist groter? en scheelt dat dan ook zoveel per m2?
    Over de luchtcirculatie en een ton met verwarmer en circulatie pomp,goeie potgrond, zaadjes of stekjes
    zijn we allemaal wel bekend.
    Wat zijn nou de echt goeie tips en truucjes om zoveel mogelijk opbrengst te halen van je kweekje.
    Want als die verhalen waar zijn om rond de 50/75 per plant af te halen vraag ik me eigen toch af wat ik allemaal verkeerd doe.
    Hoop op veel goede reacties zodat we ook allemaal hiervan kunnnen leren pro's en nieuwkomers, want
    aan het eind willen we ook een hoge opbrengst behalen, en hiervoor is een forum toch

    Gr, eadw.

    #2
    Re: Hoge opbrengsten!

    Als je een hoge opbrengst wil dan moet je het licht,lucht,planten,aarde groot en veel hebben.

    veel watts dus, veel aarde, goede doorstroming van de lucht en je warmte moet constant zijn.
    Je kunt idd je planten scroggen dat werk vrij effectief. Of je laat ze gewoon groot groeien.

    Echter kost dit ook veel​ geld.

    Comment


      #3
      Re: Hoge opbrengsten!

      50-75 gram per plant word ik niet blij van hoor.
      Het ligt er maar aan hoeveel planten je onder welk wattage zet, of je lang genoeg groeit en of je potten groot genoeg zijn.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Hoge opbrengsten!

        Ik begon met een tentje maar veel problemen met warmte en lv.
        Een tijd geleden heb ik gwn een kamer omgetoverd tot een mooi hokje.
        2x 600 watt erin(zaadjes white widdow van royal queens) een 1000m3 afzuiger lucht word netjes afgevoerd genoeg ruimte voor de dames,
        een goeie ventilator en verse lucht is helemaal top
        gewoon 11ltr potten en besteed er veel tijd aan om de lv en warmte goed te houden...
        in het begin krijg ik het altijd voor elkaar om iets boven 70% te zitten en warmte bij lampen uit 19/20 graden en aan 25/26
        elke week de lv iets laten zakken tot ik op 50 kom of iets minder...
        de warmte blijf de gedurende kweek hetzelfde als het weer ook mee werkt.
        planten krijgen niet te veel of te weinig voeding en geen last van stress.
        en hoe bedoel je groot laten groeien? bij mij gaan ze precies 7 dagen in de groei daarna op 12/12
        is het ook waar dat je kan nog een weekje groeivoeding door kan geven als je net overgeschakeld ben naar 12/12 of juist niet?

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        word je niet blij van?
        dus jij haalt hoger? doe je verhaal! haha

        Comment


          #5
          Re: Hoge opbrengsten!

          Je kunt ze toch wat langer laten groeien he
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

          Comment


            #6
            sigpic
            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

            Comment


              #7
              Re: Hoge opbrengsten!

              Ja de verhalen zijn waar ! begin maar te LEZEN !! ook daar zijn kweek verslagen voor ! zodat je van iedereen wat leert , hoor je zo bij de club !!! als je toch 2 keer 600 watt hebt hangen , en een hele kamer , en een afzuiging 1000kub , man je maakt me gek !

              Comment


                #8
                Re: Hoge opbrengsten!

                gram per plant is niet zo interessant... hoeveel was je gram per watt? 2x600 moet toch wel 1 kg leveren..


                greetzz Mafferd

                Comment


                  #9
                  Re: Hoge opbrengsten!

                  Je begint wel steeds meer als een broodkweker te klinken, maar dat zal wel aan mij liggen.
                  M'n kweekverslagen doen het verhaal voor me.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Hoge opbrengsten!

                    Comment


                      #11
                      Re: Hoge opbrengsten!

                      nou nou budha54...zit jij aan de sos inplaats van wiet?
                      maar ok, idd nog nooit gehoord of GELEZEN van 3/4 weken voorgroei..
                      dat je daar hogere opbrengsten mee haal kan ik idd geloven.
                      maar dan heb je 3 kweken minder per jaar...schieten we daar dan zoveel mee op?
                      plus rijzen de stroomkosten de pan uit.
                      En als je dan nog haze pak ben je bijna 4 maanden bezig met een kweek kom op
                      en idd ook ik ben hier om nog meer te leren vandaar dat ik deze topic start,
                      want ik doe heel erg me best maar weet toch nog niet hoe ik beter kan doen.
                      alvast bedankt voor de reacties hoop op meerdere.

                      Gr. eadw

                      Comment


                        #12
                        Re: Hoge opbrengsten!

                        Stop dan met kweken of laat het andere mensen voor je doen als het bij jou alleen om het eindproduct gaat.

                        95% van de actieve mensen hier vinden growen een hobby en daar bedoel ik dus mee het groeien van de plant.
                        Sommige doen het voor medicinale wiet en sommige zien wiet meer als een heel mooi bij product, ik ook wel.

                        Ik zie je wiet als een beloning voor je geduld en moeite tijdens het growen van de planten.

                        Comment


                          #13
                          Re: Hoge opbrengsten!

                          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                          The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                          Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                          sigpic

                          Comment


                            #14
                            Re: Hoge opbrengsten!

                            Ik sluit me aan bij QNQ; waarom kweek jij eigenlijk?

                            Als jij zoveel mogelijk per ronde wil halen en zo veel mogelijk rondes per jaar; dan ga je dus voor kwantiteit. Met 2x 600 haal je dan veel meer op dan je kan oproken. Dus je verkoopt een gedeelte?

                            Dat je dat doet, moet je natuurlijk zelf weten. Dit forum is dan alleen niet de plek voor je.

                            Ik ben vooral voorvechter van kwaliteit icm smaak. Als ik dan wat minder gram haal, is dat niet zo erg. Ik staar me niet blind op kwantiteit.

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Ohja...

                            Het is ook een fabeltje om te denken dat je met een aantal simpele tips ineens veel meer oogst kan halen
                            Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                            Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                            Comment


                              #15
                              Re: Hoge opbrengsten!

                              Ik kan me helemaal indenken wat ze hier zeggen.

                              Ik kweek in Frankrijk, dit neemt een enorm risico met zich mee.

                              Ik ga wel voor een lekkere kweek, daarom ben ik begonnen met zelf kweken.

                              De kwaliteit is waar ik het voor doe, die is zo erbarmelijk, omdat iedereen die hier kweekt het voor de kwantiteit doet.

                              Ik kweek buiten en nu onder een 150 CFL, vind ik meer dan zat.

                              Wil ik het hier niet mee redden, ga ik voor iets groters,echter op 1200 Watt en 1000M3 zal ik nooit uit gaan komen.

                              Het maakt mij totaal niet uit wat iemand met z'n wiet doet,alleen weet ik wel dat je niet erg warm ontvangen gaat worden hier.

                              En gelijk hebben ze.
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment

                              Bezig...
                              X