Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoge opbrengsten!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

"Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

Re: Hoge opbrengsten!

Wat een schitterend topic
      Onze "broodwinner" met 35 gr per plant onder 1200 watt...

Blijven lezen jongen!

Elk zijn ding natuurlijk, maar hier spreken we over een hobbyforum.
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eadw View Post
          Beste medekwekers,

Hoop op veel goede reacties zodat we ook allemaal hiervan kunnnen leren pro's en nieuwkomers, want
          aan het eind willen we ook een hoge opbrengst behalen, en hiervoor is een forum toch

Gr, eadw.
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

hahaha wat een leuke reacties allemaal!
            ehm of ik heb voor de verkoop doe nee...zoals in mijn opening van de topic staat
            vraag ik me eigen af wat ik fout doe omdat ik de opbrengsten niet haal die hier rond gaan
            en vraag me eigen af hoe sommige dat voor elkaar krijgen.
            misschien ook mijn eigen fout dacht dat we allemaal hier waren om elkaar wat bij te leren
            en blijkbaar `zomaar vragen` is niet gewenst.
            iniedergeval bedankt voor de moeite jongens en veel kweekplezier verder.

Gr. eadw

Comment

Licht is gewicht!
              Potten met mapito geeft je een voordeel binnen.
              Meer lucht,geen overvoeding problemen!
              Dit spoel je in 1x weg en dat is bij aarde niet zo.

Voldoende verse lucht in de ruimte.
              Maar ook wat erin komt moet eruit!

Dan heb je nog een opticlimate,maar dat is niet voor paar plantjes

Co2tje boost ook.

Maar het allerbelangrijkst gezonde zaden of stekken.
              Als het hier al mis gaat,
              Betaal je uiteindelijk de prijs ervoor.

Comment

Het antwoord is er gewoon: langer voorgroeien. Je doet dan minder kweken in een jaar, maar de opbrengst is vele malen hoger. 3 weken is een 'standaard' minimum. Als je dat niet wilt, om watvoor reden dan ook; dan toch niet? Maar dan kun je er beter niet zeuren over andermans helpende hand. Dat wordt je niet in dank afgenomen, zo blijkt.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Dan me laatste tip.

Ga je voor een witsoort of haze.

Ook hier is de truc dat een haze soort een lagere e.c nodig heeft
                  En daar worden ook nog veel fouten gemaakt telkens mee.
                  Waardoor je al snel kampt op overvoeding.
                  En ook dat levert weer gewicht in.

Ik zouw als ik jou was er voor zorgen dat je een mooie schone wiet kweekt.
                  En dat je ervan leert,en veel plezier hebt.
                  Waarom zouw je telkens de max willen?

Kwalitijd is voor mij veel belangrijker.

Comment

Bedankt voor de goede reacties waadeer ik.
                    ik heb tot nu toe pp gedaan en ww vin ik allebei zeer lekkere wiet.
                    de reden wrm ik zo hoog mogelijk wil halen is dat bij mij nu elke kweek hetzelfde eruit kom.
                    probeer af en toe wel andere dingen maar geen verschil.
                    en mij lijk het ook leuk om een bijv. wat monster toppen te hebben.
                    want of ik nou gelijk broodkweker genoemd word vin ik een beetje raar want ander zou ik wel op 4 x 600 watt gaan
                    ivm dat ik toch een gehele kamer toch mijn beschikking heb.
                    ik vin het ook net als de rest gwn leuk om te doen en vin het gwn interessant hoeveel je per plant en/of m2 af kan halen meer niet.

Gr. eadw

Comment

2x 600 watt erin(zaadjes white widdow van royal queens) een 1000m3 afzuiger
                      een kamertje met dat erin en jij bent verwondert dat er iemand (ofte zowat iedereen) 'verkeerd reageert' bij het lezen van je eerste vraagstelling nml: 'hoeveel mogelijk op zo en zus plaats?' als je het naar ik las behoorlijk probeert uit te voeren dan haal je nu, met je probleem dat je er niet genoeg vanaf krijgt, al meer dan genoeg binnen om op te roken .. je hebt ook nog een leven ernaast dus dat blowen kan zo ook wel .. er zijn hier mensen die met spaarlampen werken (dixit ondergetekende) aan de helft van jouw wattage dan nog en die lopen ook meer stoned dan wat anders bij .. dus nog meer hoef je voor jezelf vast niet ..
                      niet tegenstaande dat argument heb je gelijk dat je probeert een zo groot mogelijke opbrengst wil verkrijgen uit zo weinig mogelijk plaats .. iedereen wil dat .. maar dit type vragen is oneindig en al zeker als jij er niet even op gaat zoeken (hoewel ik je niet verdenk van luiheid gezien je toch al blijk gaf van enig professinalisme naar je opstelling toe .. ik ga ervan uit dat je dan toch al wat zal gelezen hebben ..) anywho, hou je op het gebied van ik heb dit en ik heb dat een klein beetje meer low profile en je bent al een stuk sneller geholpen .. veel lezen, en de juiste vragen stellen cheers

Comment

Misschien de sos laten liggen lezen en proberen net fietsen leren je gaat heus wel een keer op je bek.Moet je ook niet bang voor zijn.

Comment

Doe het volgende:

Voor de start begin je een kweek verslag. Voordat je uberhaupt wat doet vertel je eerst wat je gaat doen en hoe. Welke lamp, aarde, potten, afzuiging ed. je gebruikt. Vertel daarna wat je gaat doen met voeding, Ph en je klimaat.

Dan wacht je de reacties af en ga je beginnen met kweken. Zeker in de groei periode 2 keer per week een goede update en je zal zien dat je een heel eind komt

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

nou nou budha54...zit jij aan de sos inplaats van wiet?

Gr. eadw
                          haha Nee man! Hij gebruikt gewoon graag uitroeptekens! haha
                          Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

grtz budha

Comment

heb vroeger ook niet veel meer gehaald dan 35gr per plant
                              mijn huidige kweek, zie handtekening, zal het toch wat jij noemt een hoge opbrengst zijn vermoed ik
                              Aquafarm 400W HPI/HPS 1 plant SCROG
                              groe(n)tjes for all

Comment

Des te groter de plant des te meer gewicht,
                                Des te meer licht des te meer gewicht,

Als je nou eens 2 grote planten kweekt,
                                En je zet er 2x 400watt boven,

Dan raad ik je een mooie indica aan die top je,
                                Flink de breedte in,je gaat erna leren hier de knak methode,
                                Dit voer je uit en zorgt dat het licht overal bij komt,
                                Dan probeer je ze gelijk op een hoogte te houden,

Als je hier het geduld voor neemt en zo uitvoerd,
                                Heb je minimaal 200gr droog per plant,

Dat is wat je wil toch?

Plus je hobbyt en mensen denken niet gelijk verkeerd,
                                Op deze wijze heb je een mooie score wat je bereiken wilt,
                                Plus je hobbykweek,plus het respect van al deze bovenstaande mensen ook.

Plus je leerd veel,plus je hebt een mooi topic.

Wat denk je ervan?

Deze mensen en degene met de sos opmerking,zal je uitendelijk ook helpen,

We kunnen soms wat raar overkomen,maar met de tijd zul je zien dat ze toch behulpzaam zijn en oke

Gr staff

Comment

Bezig...
                                X