Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoge opbrengsten!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Hoge opbrengsten!

    Je moet inderdaad spreken van gram per watt. Wanneer je 3/4e haalt van het aantal watt, doe je het gewoon goed. Dus 450 gram van een 600 watt lamp is goed. Ook maakt het niet echt uit hoeveel planten je eronder zet. Met 1 plant kun je ook 450 gram halen. Grote luchtdoorlatende pot, goed voor laten groeien en uit elkaar trekken (scroggen) voor een optimaal contactoppervlak. Onderste nieuw groeiende takjes en blaadjes wegknippen gedurende de bloei, zodat al de energie in de grote topopen wordt gestoken, goeie extra voeding voor dikkere zwaardere toppen (green sensation en sugar royal) en je krijgt een geweldig resultaat. Probeer je luchtvochtigheid aan het einde van je cyclus zo laag mogelijk te houden i.v.m. toprot. > 50 %.

    grt. Nick

    Comment


      #32
      Re: Hoge opbrengsten!

      Eadw,
      Het gaat niet om de hoeveelheid, als je maar plezier hebt aan je hobbie en als je met plezier kweekt zal je ook met plezier veel moeten lezen ik kweek nu al heel lang maar ben pas een paar week op dit behulpzame forum.Ik heb alles geleerd door te proberen want je moet eerst je eigen fouten maken om iets goed te leren, het gaat mij om de smaak en de thc en als het een keer watt tegen valt dan doe het de volgende keer beter.
      Je afzuig is 1000m3 en je inblaas dan? Volgens mij zuurstof gebrek, daar zou ik het in zoeken.
      MAAR VOOR BROODKWEKEN MOET JE ECHT ALLES ZELF DOEN, ELK BEDRIJF MOET ZN EIGEN ONDRZOEK DOEN, DAT HEET ONTWIKKELINGSKOSTEN, EN EEN HELE KAMER VOL DAT IS IN MIJN OGEN VOOR DE VERKOOP.
      Groentjes Tuinbroek

      Comment


        #33
        Re: Hoge opbrengsten!

        Dit is ook internet en je moet niet vergeten dat er ook veel mindere verhalen zijn die nooit gepost worden.
        De gemiddelde internet opbrengst zal hoger zijn dan de gemiddelde praktijk opbrengst.

        Comment


          #34
          Re: Hoge opbrengsten!

          Comment

          Bezig...
          X