Heeey
ik heb meerdere vraagjes in verband met me plantjes
allereerst zal ik ze even voorstellen het zijn zaailingen van super silver haze en zouden buiten een bloeiperiode van 8 a 9 weken hebben
dus zou dit uitkomen op eind oktober volgens de informatie die ik bij de zaadjes kreeg
nu ben ik pas laat in het seizoen begonnen namelijk begin juni geld deze informatie dan ook voor mij
aangezien in september buiten de 12 uur bloeitijd begint op te treden?
ik heb ze afgelopen week naar binnen gehaald en onder de 400 watts zon gezet omdat het steeds kouder word buiten
maakt dit uit als ik ze abrupt op 12 / 12 zet met een tempratuur van ongeveer 25 graden overdag en 20 snachts in plaats van de 15 overdag en 7 graden snachts
ook heb ik een beetje moeite met bepalen in welke week ze zijn met de bloei
maar daar zal ik morgen pas foto's van kunnen maken
ze zijn nu in een diepe nachtrust
hoop dat jullie een beetje kunnen helpen
greeetz dmx
ik heb meerdere vraagjes in verband met me plantjes
allereerst zal ik ze even voorstellen het zijn zaailingen van super silver haze en zouden buiten een bloeiperiode van 8 a 9 weken hebben
dus zou dit uitkomen op eind oktober volgens de informatie die ik bij de zaadjes kreeg
nu ben ik pas laat in het seizoen begonnen namelijk begin juni geld deze informatie dan ook voor mij
aangezien in september buiten de 12 uur bloeitijd begint op te treden?
ik heb ze afgelopen week naar binnen gehaald en onder de 400 watts zon gezet omdat het steeds kouder word buiten
maakt dit uit als ik ze abrupt op 12 / 12 zet met een tempratuur van ongeveer 25 graden overdag en 20 snachts in plaats van de 15 overdag en 7 graden snachts
ook heb ik een beetje moeite met bepalen in welke week ze zijn met de bloei
maar daar zal ik morgen pas foto's van kunnen maken
ze zijn nu in een diepe nachtrust
hoop dat jullie een beetje kunnen helpen
greeetz dmx
Comment