Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn Luchtbevochting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mijn Luchtbevochting

Korting op 420shop
    Hoi mede growers en Blowers

Heb en vraagje in mijn tent sta op mijn termometer De grade en de Bevochting en die staat op 99%

Hoe Moet ik doe omlaag doen Helppp!!! ....
    Kastje van Lousticko
    eerste kweekje 600w Goede ronde denk ik check het effe

Re: Mijn Luchtbevochting

Afzuiging vollebak opzetten?

Ik zie net dat je en luchtbevochtiger hebt staan in je kast. Kan je die niet instellen dat die pas aangaat als de luchtvochtigheid bepaalde waarde bereikt?

gr
    -

Comment

Als je met zaad kweekt kun je die luchtbevochtiger er uit halen.
      Hoge LV werkt nadelig voor kweek uit zaad.
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lovis View Post
        Afzuiging vollebak opzetten?

Ik zie net dat je en luchtbevochtiger hebt staan in je kast. Kan je die niet instellen dat die pas aangaat als de luchtvochtigheid bepaalde waarde bereikt?

gr
        jep heb die Vollenbak ope gezet.. en blijft mr op 99 dusja die luchtbevochtiger das da blauw he ?.. da geeft vocht af en ik dacht dat da vocht opnam ik ben aan het enken aan en vochtvreter??
        want zelf buiten mijn tent is het 64% denk ik :s

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder View Post
        Als je met zaad kweekt kun je die luchtbevochtiger er uit halen.
        Hoge LV werkt nadelig voor kweek uit zaad.
        ah ja en hoe haal je die eruit dan ?? en denk je als ik en vochtvreter koop dat het beter zal gaan ?? want ik denk momenteel aan dit om en vochtvreter te kopen :s
        Kastje van Lousticko

Comment

2013-10-05-15-05-23.png

Deze niet meer gebruiken.
          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
          Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

ja maar ik heb dit nog maar 2x gebruikt en heb dit er uitgedaan zoals u zei.. maar zelf zonder dit is het 99% en krijg ik het ni omlaag =s
            Kastje van Lousticko

Comment

Zet aub een link naar je huidige kweek in je startpost Als binnen 5 jaar nog iemand tegen hetzelfde probleem aanloopt, dan gaat hij niet al je topics sinds dan doorspitten om te zoeken hoe je tent er destijds uitzag

Als de luchtvochtigheid effectief 95% en meer is, dan zou je overal condens moeten zien. Regendruppels bijna, die van de wand van je tent aflopen. Klopt dit? Krijg je dit ook als het licht aan is?
              Waar ergens in je hok meet je die luchtvochtigheid?
              "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bombadil View Post
                Zet aub een link naar je huidige kweek in je startpost Als binnen 5 jaar nog iemand tegen hetzelfde probleem aanloopt, dan gaat hij niet al je topics sinds dan doorspitten om te zoeken hoe je tent er destijds uitzag

Als de luchtvochtigheid effectief 95% en meer is, dan zou je overal condens moeten zien. Regendruppels bijna, die van de wand van je tent aflopen. Klopt dit? Krijg je dit ook als het licht aan is?
                Waar ergens in je hok meet je die luchtvochtigheid?
                sorry snap het efkes ni welke link ? http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-van-Lousticko bedoel je dit ??
                sorry als ik het ni versta ze zoveel verstand hebk er oook ni van van pc's

neen dat zie ik soms als ik het licht aan zet maar niet zoveel, maar gebeurt wel die regendruppels neen als het licht aan is krijg ik dit niet maar blijft wel op 99% ik heb hem gisteren een op grond gezet 99% en normaal heb ik die in mijn tent gehangen met en touwtje niet op grond en daar blijft die ook op 99%...
                Kastje van Lousticko

Comment

En zet je meter eens in een andere kamer van het huis. Als die daar ook 99% blijft, dan is je meter kapot
                  Als hij niet kapot is, zet je meter dan eens direct aan je inlaat, langs de buitenkant. Is het niet te vochtig aan je inlaat?
                  "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

En zet je meter eens in een andere kamer van het huis. Als die daar ook 99% blijft, dan is je meter kapot
                    Als hij niet kapot is, zet je meter dan eens direct aan je inlaat, langs de buitenkant. Is het niet te vochtig aan je inlaat?
                    ben net gaan voelen aan de inlaat buitekant met me hand erin gegaan en idd is het vochtig binnen.. in de buis..

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Loustick View Post
                    ben net gaan voelen aan de inlaat buitekant met me hand erin gegaan en idd is het vochtig binnen.. in de buis..
                    en Moet ik mijn afzuiger alltijd oplaten staan of alleen wanneer er licht is ??
                    Kastje van Lousticko

Comment

Als je twee berichten achtereen wilt posten, dan druk je best gewoon op "Bewerk Bericht" ipv "Met Citaat Reageren". Dan kan je je eerdere post aanpassen, en leest dit alles gemakkelijker

Je inlaat gaat waarschijnlijk te vochtig zijn. Waar zuig je je lucht vandaan soms?

Afzuiger moet altijd opstaan, best geregeld met een thermostaat: Als het koud is, moet die minder aanzuigen, dan als een bepaalde temperatuur overschreden wordt.

Comment

Als je twee berichten achtereen wilt posten, dan druk je best gewoon op "Bewerk Bericht" ipv "Met Citaat Reageren". Dan kan je je eerdere post aanpassen, en leest dit alles gemakkelijker

Je inlaat gaat waarschijnlijk te vochtig zijn. Waar zuig je je lucht vandaan soms?

Afzuiger moet altijd opstaan, best geregeld met een thermostaat: Als het koud is, moet die minder aanzuigen, dan als een bepaalde temperatuur overschreden wordt.
                        euh ik haal mijn lucht gewoon van in en kamer zal en foto posten SAM_0877.jpgSAM_0878.jpg voilla vn hier
                        aah oke ik dee dat uit als het licht uit was zal hem opzetten ?? en bij mij is het niet geregelt met termostate
                        Kastje van Lousticko

Comment

Afzuiging moet altijd opstaan.

Is dat in een kelder of zolder dat je kast staat? Heb je al de luchtvochtigheid van je kamer precies gemeten?

Comment

Afzuiging moet altijd opstaan.

Is dat in een kelder of zolder dat je kast staat? Heb je al de luchtvochtigheid van je kamer precies gemeten?
                            das is geen kelder of geen zolder das is op de gelijksvloer woon op en app en das op gelijksvloer gelijk en bergingsken.. en neen ga dit nu doen

heb hem buiten gezet en het is 24grade en LV is 71% buiten..
                            Last edited by Loustick; 5 October 2013, 16:59.
                            Kastje van Lousticko

Comment

Mijn Buisventilator moet die zuigen of blazen ??
                              Kastje van Lousticko

Comment

Bezig...
                              X